My Birthday It Is

Yoda-vari bir giriş yaptım yazıma. Tastamam 21 yıl önce ben doğmuşum efendim. Artık Amerika'ya bile gitsem reşitim, gel gör ki hayatında ne değişti deseniz verecek bir cevabım yok. İçki desen çok hoşlanmam, Amerika'da mısın deseniz, kim kaybetmiş ben bulayım? Hiç gittin de bir yerlere mi almadılar da 21'ini bekliyorsun heyecanla deseniz, ona da hayır. :)

Bu yılın en büyük şoku: Kendimi bildim bileli ilk defa bir doğum günümü unuttum. Dün gece ilk kutlayanlar gerçekten beni şaşırtmayı başardılar. Eğer bir on dakika daha gecikselerdi bugünün doğum günüm olduğunu Teknosa'nın mailinden öğrenecek ve yıkıma uğrayacaktım. Neyseki sevgili arkadaşlar kurtardılar beni bu yıkımdan :)

Sakin ama güzel bir gündü. İki, hatta üç pastam vardı. Akşamki kutlamada pasta üstündeki doğum günü mesajım çarpıtılmıştı, yaratıcı ve manipülatif hareketler bunlar. (İYİ Kİ PSÖDÖMAKİ!) Birlikte eğlenebildiğim, sohbet edebildiğim insanlarla birlikte olmak güzel, sevgiliyle olmak ayrı bir güzel, her şeye rağmen hala keyifli vakit geçirebilmek çok güzel.

İyi ki doğmuşum, di mi ama?

PS: Kocaman Eiffel kulem var!!! Sırf onu komidinimin üzerine koyabilmek için odamı yerleştireceğim. Ah bu bendeki Fransa aşkı...

Hiç yorum yok: