Her Yıl Aynı Dönem, Aynı Kuruma, Aynı Nefret



Yahu nedir bu öğrenci evlerinden/yurtlardan çektiğim? İki kişiliklere girene kadar ayrı sıkıntı yaşadım, girdikten sonra da... Tamam iyi hoşsunuz da ne olur oda arkadaşı konusunda problem yaratmasanız? Sonunda gayet sevimli, hoş, iyi bir oda arkadaşım olacak derken kızı hop diye karşı odaya koyup "Kendiniz aranızda ayarlayın sonra." tarzı bir bakış açısı getirerek beni benden aldılar. Kendimiz aramızda ayarlasak yine son işlemler için sana gelmeyecek miyiz? Ayarlayıverseydin de bizi bir ton angaryadan kurtarsaydın ne olurdu?

Neyse artık hayırlısı olsun diyorum, ayarlayabilirsek bakacağız artık diyorum, gerçekten yapacak başka bir şey yok çünkü. Bürokrasiden bir kez daha nefret ettim.

Ondan önceki sene başında yurtta kalmaya ara verip geri döndüğüm için eski odama geçene kadar uğraştırdılar. İlk girdiğim senenin başında ise yurt bursunu defalarca sormama karşın ilk 100 içerisinde olmama rağmen yurt parası ödettiler.

Şöyle bir düşündüm de her sene ayrı bir uyuzluk yapıyorlar, gerçekten istisnasız her sene. Bu da ayrı bir yetenek yani, kutluyorum kendilerini.

Bunlara rağmen seviyorum ve özlüyorum seni Beytepe!!! Yazıya ekleyeyim diye fotoğraf bakarken gözlerim doldu yahu, nasıl mezun olacağım ben iki sene sonra? Ama baksanıza şu fotoğrafa, benim şimdilik bir yıllık evim çok şirin değil mi? Kutu gibi beş bina yan yana.

Hiç yorum yok: