Online Alışveriş Çılgınlığı!

Değişik bir yazı ile karşınıza çıkayım bu sefer dedim. Kız milleti kafası bozuldukça alışveriş yapar derler ya, kesinlikle doğru. Zorla değil ya, insana kendini iyi hissettiriyor. Ama ve lakin hem yaz mevsiminin nemli ortamda yarattığı zorluklar, hem piyasanın pahalı olması ve en önemlisi Zonguldak gibi Koton ve Collin's dışında pek bir yer olmadığı gibi, orda da çeşit bulamadığım için online alışveriş sitelerine, daha doğrusu bir tanesine dadanıyorum.

Benim en çok tercih ettiğim yer Limango. Limango için bazı insanların pahalı dediğini duymaktayım, ama bir elbiseyi 10 liraya bulabildiğim bir yer için pahalı diyemiyorum ben. Tabi ki markaları gözden geçirmek gerekiyor, ucuzu da çıkıyor pahalısı da. Ama bir artısı var, hem aynı anda çok sayıda marka satışa giriyor, hem de markalar çok çabuk değişiyor. Çok uzun süre aynı markalar gündemde kalmıyor. Üstelik sık sık indirim çekleri de hediye ediyorlar, 10 liralık genelde. Hatta elektronik ürünlerde 100 liraya kadar varabilen ekstra indirim hediye edebiliyorlar, hiç o kadar büyük bir ürün istemedim ama epey kârlı görünüyor. Bazı markalarda kargonun bedava olması gibi seçenekler de var. İade etmek istediğiniz ürünün kargosunu da ödemiyorsunuz. Üstelik benim şimdiye kadar beğenmeyip iade ettiğim bir ürün olmadı. Hiç sahte, çakma ürün geldiği de olmadı.

Limango'nun en büyük avantajlarından biri de sadece giyim kuşam ve kozmetik üzerine iş görmemesi. Ev eşyasından, mutfak eşyasına ve benim için en önemlisi teknolojik ürünlere kadar her şeyi bulabilmeniz mümkün.

Şimdiye kadar bir sefer dışında hiçbir kargo gecikmesi yaşamadım. Kampanya bittikten sonra birkaç gün içerisinde ürünler elimde oldu. Ki gerçekten epey bir alışveriş yapmışım sanırım.

Yeni ürünleri tanıttıkları bir blogları da var. Son derece ayrıntılı düşünerek hareket eden bir site Limango.

Ama tabi ki hiçbiri biriyle çıkıp beğendiğiniz her şeyi deneyerek, sohbet ederek ve yorularak alışveriş yapmanın tadını vermiyor. O da Ankara'ya kaldı artık.

Hiç yorum yok: