O eski halimden eser yok şimdi

Selam, bu benim kafamın arkası.
Fönün hemen ardından saç kremin etkisiyle yapışmış bir görünümde oluyor.

Merhaba blog, ben geri geldim. Biliyorum, ihmalkarlığım inanılmaz büyük boyutlarda.

Öncelikle günün haberi: Saçlarıma Brezilya fönü yaptırdım. Bir süre düz saçlı olacağım.
Ankara'da Tigi Academy diye bir yerde yaptırdım. Mekan inanılmaz şık. Fiyatlar da ona göre tabi, ama benim yakala.co'dan indirim kuponum vardı. Yine de inanılmaz ilgili ve kibar davrandılar. Zaten oldum olası saçımın bile biri tarafından yıkanmasını severim, bu sever karışımlar sürmeler, kafamda köpüklerle beklerken su akmasın diye saç bantları havlular getirmeler... İyice bir şımardım içten içe. Uygulama sırasında inatçı kıvırcıklarım insanlara fenalıklar geçirtse de şu an yanda gördüğünüz gibi dümdüzüm.

Düzleşince ortaya çıktı ki saçlarımda çok kırık var. Acilen onların gitmesi gerekiyor. Aslında çok pis kahkül deneyesim var ama tırsıyorum. Küçüklüğümden beri hep heveslendim ama malumunuz saçlar kıvır kıvır olunca olmuyor o işler. En azından perçem kestireceğim ama, o kesin.

Tigi Academy kimyasal değil bitkisel içerikli ilaçlarla Brezilya fönüne garanti veriyor, tutmazsa bir daha yapıyorlar. Ama ben zaten dümdüz kalmasını istemediğim için tekrar yaptırmayı düşünmüyorum. Çok hafif dalgalı kalması işime gelir.

İşin tek bir kötü tarafı var. Uygulamanın ardından kafada o karışım sürülüp fönlenip düzleştirici ile presslendikten sonra 2 gün yıkamamak gerekiyor. Benim sevgili saçlarım kolay yağlandıkları için ne yapacağım bilmiyorum bakalım.

Yazın denizde fön gider diyorlar ama zaten öyle uzun uzadıya düz kalmak gibi bir niyetim yoktu. İçimde kalmasın diye yaptırdım. Asıl istediğim bioform yaptırmak, yani kalıcı su dalgası. Bir de bazen rengiyle oynayasım geliyor.

Bak yine saçlarımla oynamaya başladım, deli gibi de devamı için fikirler üretiyorum. Benim yine kafam bozuk galiba.

Hiç yorum yok: