Kişisel Bakım Bloguna Gibi Oldu Ama...

Brezilya fönünden sonra saçlarımı bugün ikinci kez yıkadım. Bu şampuan biraz sorunlu çıktı, halbuki tuzsuz diye özellikle bundan almıştım. Ama geçen seferki tam düz halinden biraz farklı durdu. Ama dümdüz pırasa gibi de istemiyordum, sürekli fön çekmişim/düzleştirip de çıkmışım gibi durmasın. Saçımda hala katlar olduğu için doğal olarak kendisi dalgalanmış bir görüntü var. Bebe şampuanına devam edersem daha iyi olacak.

O değil de tarak aldım kendime. Küçüklüğümden beri kıvırcık saçlı olduğum için saçımı sadece yıkadıktan sonra tarayabiliyordum. Hep özenmişimdir saç tarama eylemine. Bir de sanırım saç bakımından kaynaklı, saçlarım yumuşacık. Sürekli oynayasım geliyor (o da dalgalandırıyor sanırım biraz), ha bire tarıyorum. Tabi bu nedenle bazen biraz elektrikleniyor. Bir ara şu iyonlu tarak zımbırtısını denemek istiyorum ama emin de olamıyorum. İşe yaramayacak bir şeye o kadar para veresim yok, bir süre daha araştırma aşamasında kalacağım sanırım. Önce saç kremi deneyeceğim, olmadı bir ara Philips'e biraz kazanç sağlayabilirim.

Önemli Not: Avé Premium pek de öyle göründüğü gibi Brezilya fönü dostu bir şampuan değil. Eğer dümdüz bir saç istiyorsanız uzak durun derim ben.

Hiç yorum yok: