Aksilik benim göbek adım bebeğim.


Katkı payı borcunuz olduğu için bu yazıyı okuyamazsınız.

    Aksilik mi var dediniz, hemmen geliyorum! Bensiz olur mu hiç?
    Gelelim konumuzaaa. Yarı yıl tatilim malum kar yüzünden mahvoldu, evden iki adım dışarı gitmek bile çok zordu. Yine de harç yatırmak için türlü eziyetlere katlanıp gidip Vakıfbank'tan ödememi yapmıştım. (Gişeden ödeme almayıp ATM'den yatırmak zorunda bırakanlara buradan sövgülerimi yolluyorum.)
    Malumunuz  bu pazartesi günü sevgili okulumun ders kayıt haftası başlangıcıydı. Sabahın 9'unda kalktım, bilgisayarımı açtım, sistemin açılmasını bekledim. Ama o da ne? Katkı payı borcunuz olduğu için ders kayıt işlemi yapamazsınız. şeklinde bir yazıyla karşılaşmayayım mı? Tabi panik, sinir, stres karışımı bir ruh hali içerisinde ilgili olabilecek yerlere ulaşmaya çabaladım. Ne danışmanıma ne de öğrenci işlerine 1 saatlik bir süre içerisinde ulaşamadım. En son öğrenci işlerini yakalayıp makbuzumu fakslamam gerektiğini öğrendim. Bir koşu kırtasiyeye gitmek de işe yaramadı, çünkü faks sürekli meşgul çaldığı için iletilemedi. Telefonda defalarca makbuzu elden de götürebileceğimi söylemiştim, en sonunda da öyle yaptım zaten. Allahtan görevli çok ilgili ve anlayışlıydı da orada hemen halledebildik.
    Ama kabus bitti mi? Maalesef iyimser olmak bir işe yaramıyor sevgili okur. Zaten seçmeli yabancı dil ders saatleri sabah belli olduğu için programa uyduracak vaktim olmamıştı. Bölüm içi seçmeli dersimin kotası dolduğu için üstten seçmeli almak zorunda kaldım, Almanca'yı da alınca Fransızca'dan alabileceğim uygun kur kalmadı. Ki kalsaydı da kotası dolmuştu zaten. Şimdi ben ne yapayım? Kimin hatası olduğunu bile bilmediğim bir saçmalık yüzünden hiç aklımda olmayan bir programla dönem geçireceğim.

    Hepsini geçtim, çok sayın edebiyat hocam muhtemelen kendi istatistiğini düşürmemek için kalmam gereken dersten D2 ile geçirdi. A, B, C, D alanlar ve kalanlar var, herhalde canı o an ne istediyse ona göre verdi notları. İki hafta geç oldu tabi, nerde zorlandığını merak ediyorum. Biraz cesur olaydı da pislik yapmak için yaptığı final sınavından kalanların sorumluluğunu üstleneydi! İnsan yaptığının arkasında duramadıktan sonra...

Hiç yorum yok: