bir dünyanın daha sonuna geldik.

    Nasıl bir bilinç altım var merak ediyorum gerçekten. Bir rüya gördüm ki...
    Tam olarak ne gördüğümü hatırlamıyorum ancak zombi apocalypse tarzı bir rüyaydı. Yeryüzüne garip yaratıklar doluyor, kaçmaya çabalıyorum. En son "21 Aralıkta dünyanın sonunun nasıl gelebileceğini anladım." falan dedim. Hayır hatırlamıyorum da, hatırlasam bir yerlere yazıp prim yapacağım ama...
    Bu aralar çok alışveriş yapasım var aslında ama karda soğukta çıkasım gezesim gelmiyor. Bir de çıkınca da alacak bir şey bulamıyorum. Saçlarım da stresten dökülüyor, yüzüm stresten kabarıyormuş. Ne stresli bir hayatım varmış da haberim yokmuş!

    Ah unutmadan... Ben biraz geç keşfettim ama Nestle'nin şu son çıkardığı ürünlerden Bol Çikolatalı Bisküvi inanılmaz bir şey. Tatil sonunda patlarsam suçlusu Nestle'dir! Fotoğraf ekleyene kadar fenalık geçirdim ama lanet olası uydunet'in bu kadar bağlandığına şükrediyorum.

Hiç yorum yok: