Yıllar önce bugün...


    Ben doğmuşum. Evet, bugün benim doğum günüm. (Yani yaklaşık 1,5 saat önce öyleydi.)
    Çok gıcık bir zamanda doğmuşum aslında. İlköğretim ve lisede okula yeni başladığım senelerde kimse bilmediği için doğum günlerim hep arada kaynadı. Üniversiteye geldik, şimdi de okulum geç açıldığı için hem arkadaşlarım henüz gelmemiş oluyor hem de okullar başlamak üzere olduğu için evde olmuyorum. Yine arada kaynamaya yüz tutuyor. Ne yapalım artık, kısmet. Niceliğe değil niteliğe bakacağız. Sonuçta yanımda olabilenler hayatımda gerçekten önemli yeri olan insanlardı.
    Artık rafımda bir adet de angry bird var, sarısından. Kafasına basınca sesler çıkarıyor. Çok deli bir bakışı var, bir de arada gülüyor falan. Gece takılıp gülmeye kalkarsa odadan kaçarım, o derece. Adam gerçekten angry, hakkını veriyor. Küfreder gibi çıkardığı bir ses de var zaten.
    Bir de kendime dip not, doğum günü çocuğuna "Hadi bir şey istiyorsan yapalım." dediğinde ciddi anlamda bozuluyor, arkadaşlarıma falan yapmamalıyım. ("Ben değil bir arkadaşa olmuş da oradan biliyorum.") Bir de kimse doğum gününde tamamen yalnız kalmasın. Birkaç saat bile insanı kopkoyu bir hüzne itebiliyor. Böyle tüm özel günleri, doğum günlerini bir başına geçiren yaşlıları falan düşündüm hep. Ne kadar hüzünlü, ne kadar üzücü bir hayat... Bazen bu akılla gidersem öyle olmaktan korkuyorum. Neyse, 21. yaşıma böyle olumsuz ve karamsar düşüncelerle başlamayayım, değil mi?
    Karamsar değil ama donarak başlıyorum, o da çok hoş olmadı aslında. Oda hala soğuk, hırka ve battaniyeyle bütünleştim. Beytepe Öğrenci Evleri, E blok, 306'dan bildiriyorum, üşüyorum efendim.

Hiç yorum yok: