Kırmızı! Vodafone.



    Uzun karşılaştırmalar sonucu Vodafone'a geçiş başvurumu yapmış bulunmaktayım. Aslında bugün çarşıya inerken hiç öyle bir niyetim yoktu ama Avea yine "Mesaj Gönderme Başarısız." deyince sinir geldi. Anlık bir delilikle gittim başvurumu yaptım, sim kartımı aldım.
    25 yaşın altında olduğum için Özgür Genç tarifesinden faydalanıyorum, gayet keyifli oluyor. Bir hattan istediğim az sayıda şeyi Vodafone'da bulabilmeyi umuyorum, mesela arama yapma/alma ya da mesaj çekme/alma gibi olanaklar sağlaması.
    Gelelim Özgür Genç'in avantajlarına. 9 tl karşılığı 10 bin şebeke içi, 2 bin her yöne SMS sahibi olabiliyorsunuz. Ayrıca bu paketi aldığınızda hafta sonları Vodafone'lularla akşam 9-sabah 9 ücretsiz konuşabiliyorsunuz. Aylık CepNet paketi aldığınızda ise, hafta içi her gün akşam 9-sabah 9 arası Vodafone içi ücretsiz konuşabiliyorsunuz. Üstelik internet paketiniz aylık 8 tl'ye sınırsız! Ayrıca numaranızı taşıdığınızda (ayda 20 lira yüklemeniz koşuluyla) 10 ay boyunca her ay her yöne 100 dakika konuşma süresi ve 100 mb internet paketine sahip oluyorsunuz.
    İşin güzel yanı bunun dışında bir yükleme koşulu yok. Her zaman 10 saniyeye kadar olan konuşmalarınız 10 kuruş, geri kalanları 10 dakikası 50 kuruş, üstelik her yöne! Evet, yanlış duymadınız; her yöne! (İçimde bir reklamcı yatıyor.)
    İşin daha da güzel yanı, Vodafone'un "Arama yapamazsınız, bu kişi sizi arayamaz, dur şimdi mesaj gönderme, sen göndersen ben göndermem, gönder gönderebilirsen..." gibi saçmalıklar yaptığını hiç duymadım. Yani Avea'nın aksine yaptıkları kampanyaları kullanabiliyorsunuz.
    4 gün sonra hattım açılıyor ve kırmızıya doğru yol alıyorum. Seninle çok güzel başlayan ilişkimiz hazin bitiyor Avea. Biliyorum bana çok kıyak geçtin, "Size Özel" kampanyalarından çok faydalandım. Bu kadar sabretmemin tek nedeni geçmişimize saygı duyuyor olmamdı. Ama yettin canıma imanıma!
    Avea'nın sloganı gerçekten de Oh be! Ama gelirken değil, giderken...

Hiç yorum yok: