Fringe Science

IMDB Rate: 8.6
Drama/Horror/Mystery
4. Sezon 23 Eylül'de!

    Deliler gibi Fringe izliyorum. Meğer benim aradığımı bulacağım dizi buymuş! Aslında daha kuvvetli bir bünyem olsa (her açıdan) bu tarz bir mesleğin içinde olmak isterdim. Fizik, kimya, özellikle de benim eskimeyen tutkularımdan biri olan genetik; ne ararsan var!
    Paralel evrenlere, doğaüstü gibi görünen ama mantıklı açıklamaları olan olaylara, bilimin uç noktalarına karşı ilginiz varsa; Fringe sizin için çekilmiş bir dizi. Bir izlemeye başladıktan sonra bırakamıyor insan. Bir bölüm bitiyor, ister istemez diğerini açıyorsunuz merakla... Bitmiyor o heyecan.
    Kısaca özetlemek gerekirse paralel evrenlerden birinin, şu an içinde bulunduğumuz evreni parçalamak istediğini düşünen bir grup şahıs doğa kurallarını zorlayan işler yapıyorlar. Kahramanlarımız da bu işler sırasında hayatı tehlikeye giren insanları kurtarıp, olayların işleyişini çözmeye çalışıyorlar. Ancak merak unsuru olan o kadar şey var ki... Her bölüm bir şeyler ortaya çıkmış gibi hissediyorsunuz, ama dönüp bir düşününce aslında daha da fazla soru oluştuğunu fark ediyorsunuz. 3. sezonun efsane bittiği duyumlarını aldım, merakla 2'yi bitirmeye doğru koşuyorum.
    Oyuncu seçimleri de güzel. Evet hoş tipler seçmişler ama insanın ağzının suyunu akıtarak izleyici toplamayı hedefleyerek seçilmiş başrol oyuncuları yok. En güzeli de bu bence. Uzunca bir süre Peter'la Olivia arasında ciddi bir şeyler olmayınca acaba hiç o işlere girmeyip bir başka ilke mi imza atacaklar diye düşünmüştüm ama olmadı. Yine de hiçbir koşulda bunalıma sokacak bir romantizm yaşanacağını düşünmüyorum, ki zaten Fringe her koşulda izlenir.
    İlk defa bir dizi yüzünden hayatımın akışı değişti. Mesela birazdan bu yazıyı bitirdikten sonra bir bölüm daha izlerim kesinlikle. Uyku düzenimi bozdun Fringe! Onunla da kalmadın rüyalarıma girmeye başladın.

1 yorum:

poly dedi ki...

bende yenı basladım,iyi dizi,benimde sevdigim bılım kelımesı ve hatırlattıklarıyla alakalı olunca ızlemden edemıyor ınsan ve evet bagımlılık yapıyo gıbı,
acaba icinde subliminal msj varm?? :)