My preciousss


"The English-speaking world is divided into those who have read The Hobbit and The Lord of the Rings and those who are going to read them."

    Şu aşamada ben de ortalarda bir yerlerde bir yaşam formuyum. Hobbit'i yıllaaaar önce kuzen kişisi hediye ettiğinde okumuştum. Çok da beğenmiştim. (böyle kuzenlere iyi kuzen diyoruz) Tatil başlarında da AnkaMall D&R'da bu seriyi bulunca dayanamayıp aldım. 50th Year Special Edition imiş kendisi. Kutusu, ciltleri çok güzel. Bu aralar ikinci kitabın ortalarına gelmiş bulunmaktayım.  Adam gibi vakit ayırıp okuyamadım, yoksa üçü de biterdi onların şimdiye kadar. Malum, dizi izlemeye sardığım için bu aralar kitaba ayrılan zaman azaldı. Bitseler extended filmlerini izleyeceğim, 4'er saatten... (Kendime biraz garezim var sanırım.)
    Bugün Nedim Gürsel'in Boğazkesen'ini aldım, kitap alemine geri dönüş yapıyorum. Zaten 5-10 dakikalık yürüme mesafesinde Tunalı D&R olunca aksi mümkün değil. Ama mali çöküntüye girmemek adına kendimi çok da kaptırmamaya çalışıyorum. Aslında arada epey kitap okudum ben ama buraya bir şeyler yazmayı unuttum hep, geçmişi arkamızda bırakıp yeni kitaplarla hayata devam etmek en güzeli.

Hiç yorum yok: