Avea - Yuh Be! Kampanyası


    Bir dönemin en gözde operatörüydü Avea. Turkcell kadar geniş bir çekme alanı olmasa da arama konusunda, mesaj çekme konusunda o kadar avantajlıydı ki, kendi üzerime aldığım ilk hattım Avea'ydı. Üstelik neredeyse 10 kişiyi de Avealı yaptım o dönem.

    Kampanyaları açısından hala fena değil, 11000 SMS'i olsun, 30 tl yükleyene 1000 dakika Avea içi konuşma süresi vermesi olsun, internet paketi olsun oldukça hesaplı diyebiliriz. Gel gör ki kullanabiliyor muyuz? Ne mümkün! Çekmeme sorununu bir kenara bırakıyorum ve ilk olarak bugün yaşadığım bir problem ile başlıyorum.

*Avea kullanıcısıysanız, dışarıdan arama geldiğinde karşınızdakine "Bu kullanıcıyı arayamazsınız. Üzgünüz." denebiliyor. Gidip Avea bayisine bunun ne anlama geldiğini sorduğunuzda "Siz o numarayı bloke etmişsinizdir, o yüzden arayamıyordur." cümlesi ile karşı karşıya kalıyorsunuz. (Arkadaşım ordan bakılınca salağa mı benziyorum, bloke edip unutup gelip bunu sorabilecek kadar?)  Yani bir de bloke ettiğiniz iddia edilen numaranın sahibi sizinle irtibata geçemeyip gidip sorsa ve bu cevabı alsa al başına belayı.

*Kafasına estikçe "Bağlantı Hatası" yazısı eşliğinde hattımı hem içerden hem dışardan aramaya kapatıp, kafasına göre açabiliyor. Yani iletişim özgürlüğünüz Avea'nın insafına kalır.

*Mesaj çekerim saatler sonra gider; biri bana mesaj çeker, saatler sonra gelir. Yani arkadaşımla buluşmak üzere anlaşıp mesajla haberleşmeye çalıştığımda, beşinci çayımızı içerden "Ben terminalin ordayım." diye mesaj gelmesine hiç şaşırmaz hale geldim ben.

*2-3 ayda bir Kullanım Miktarı:1 Kullanım Tutarı:1,küsürat şeklinde ücret kesiyor. Avea'ya gidip sorduğumda da her seferinde başka bir bahane ile karşılaşıyorum: "internet paketinizi aşmışsınızdır (kullanım miktarını byte olarak vermiyor deyince de kem küm ediyorsunuz), o bilmem ne vergisi falan filan. Yani Avea az az da olsa havadan kontör yiyor.

*Bir gün full çektiği yerde, yarım saat sonra "şebeke yok" yazısıyla karşılaşabilirsiniz. Yani Avea'ya güven olmuyor.

*Avea bayilerindeki elemanlar çoğu sorunu anlamıyor. Ayrıca (hala öyle mi bilmiyorum ama) müşteri hizmetlerini aradığınızda kontörünüz su gibi akıp gidiyor(du). Yani Avea kullanıcısına yardım etmekten hoşlanmıyor.

    Bu liste oturup biraz daha düşünsem uzama potansiyeli çok büyük olan bir liste. O nedenle sevgili Avea, sen kaybettin. Beni, beni! Ezgi'ni!

    Vodafone Özgür Genç tarifesi bu aralar gözüme en çekici gelen tarife. Eğer şu anki operatörüm bir kere daha tepemin tasını attırırsa, sıcak mıcak demeyeceğim hemen gidip taşıyacağım numaramı! (Tepemin tasını attırmazsa da eninde sonunda taşıyacağım, kaçarı yok!)

Hiç yorum yok: