İnternete girebilmek hiç bu kadar zor olmamıştı.


    Son bir hafta hastaneler, ambulanslar, evin içinde serumlar, kanlar... Anlatırken bile içim fena oluyor, o yüzden o kısmı geçiyorum.
    Bugün ilk defa rahat bir nefes aldım, denize karşı bir cumartesi kahvaltısı iyi geldi. Sonrasında "Never Let Me Go" moralimi alt üst etse de önceki günlere kıyasla güzel bir gün geçirdim. Günlerdir çılgın gibi kitap okuyorum, internet de olmayınca ne yapacağımı şaşırdım.
    Gelelim konumuzaaa... Ttnet çalışanları neden algılama konusunda problem yaşıyorlar? "Süreli internet paketi" denen şey üç bin türü olan ve bağlatılması da çok zor olan bir şey değil,miş. "Formları size veremeyiz." krizlerine de girmelerine gerek yok,muş. Toplamda 2 saatte halledilip, o geceye de internetin açılabileceği kadar hızlı bir olaymış hatta. 3 ayrı ttnet şubesi ile görüşüp öyle tepkiler aldım ki, sanırım o şubelerin çalışanları daha önce internet diye bir şey duymamışlar. Hele yazın internete girmek çok acayip bir olay, öyle böyle değil.

-Ne, yaz paketi mi? Nasıl yani?
-Geçen sene de ttnet'ten bağlatmıştım ben, 2 ya da 3 aylık süreli internet paketi hani?
-2 aylık kampanyamız yok, 6 ay kampanyalı 12 ve 24 ay taahhütlü bla bla bla.
-Kampanya olarak demiyorum ki ben ama, sadece 3 ay için bağlatmak istiyorum. Paket de olmasın, ben kampanya da istemiyorum, normal ücretiyle 3 ay bağlatıp kestirsem olmuyor mu?
-Ceza ödenir taahhüt süresinden önce kestirirseniz.
-Yahu taahhüt vermek istemiyorum, sadece 3 ay internet istiyorum ben.
-Yaz için mi?
...

    Bir ara çevreme bakıp, "Yok, gerçekten şaka yapıyorlar." diye düşünmeye başladım. Neyse ki sonunda olayı çözebilmiş bir insan evladı buldum da çabucak hallettim. Yine gönlüme göre olmadı, ben sınırsız paket istiyordum ama bu sene sadece 6 GB kotalı paket çıkartmışlar. Neyse, kotayı geçtiğimde de çok bir ücret binmiyormuş. Bakalım, görelim.
    Bir de bunca uğraşın üzerine daha ilk saatten hiç beklemediğim sitelerde "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir." yazısını görüyorum, iyice sinirleniyorum.

Hiç yorum yok: