kulağım ağlıyor

Gliserinli el kremi sürdüğünüzde elinizin üzerinde yapış yapış bir his bırakan şey bu oluyor.

    Efendim günlerdir süregelen bir kulak ağrısı ve çınlaması ile bugün dayanamayıp hastaneye çıkmak zorunda kaldım. Kulak-Burun-Boğaz üçlüsü üzerinde uzmanlaşmış bir doktor ile görüşmek için sıra işkencesine katlandım. Kronik sinüzite bağlı bir tıkanma olmuştur, biraz da iltihaplanma var dedi sevgili doktorum. Yani şu sadık misafir rinosinüzit her alanda problem çıkarmaya hevesli; dikkatli olmakta fayda var. Bir sürü damla verip cuma günü yıkatmak için tekrar gitmemi söyledi. Bu sayede öğrendim ki oksijenli su ve gliserin kulağınıza damladığında cızır cızır sesler çıkıyor. Bir yandan komik ama bir yandan o kadar sinir bozucu ki..! Duyma problemi de yaşamaya başladım, ki o bi avuç sıvıyı kulağıma dökene kadar bir problemim yoktu. Üstelik şu kulak yıkama işinden de hiç hoşlanacağımı sanmıyorum. Bugün yapacaktı aslında ama makine bozuldu şansıma.
    Kulak ağrısı da başa belaymış, yıllardır hiç yaşamamıştım. Lanet olası çınlama yüzünden de hiçbir şeye konsantre olamıyorum. Kendi isteğimle doktora gidecek hale geldiğime göre epey sinirimi bozmuş zaten, belli.
    Bir de ufak not; bir KBB'ciye yanlışlıkla "Kulağım ağrıyor." yerine "Kulağım ağlıyor." da demeyin. Çok garip bir sessizlik oluyor ortada.
    Gliserinli el kremindeki gliserinin de nasıl bir şey olduğunu görmüş oldum sonunda. Merakımın böyle gitmesine gerek de yoktu aslında, gliserinli kremin yağlı hissi en nefret ettiğim şeylerden biridir. Şimdi günde 3 defa bizzat kendisiyle muhatap olmak zorunda kalıyorum.

3 yorum:

Elif Ezgi dedi ki...

"Kulağım ağlıyor." da demeyin. Çok garip bir sessizlik oluyor ortada.
Burası hoşuma gitti gerçekten :)

uyarmadi deme dedi ki...

evet sonra espriye vurup aman bu ağrı yüzünden ağzımdan çıkanı kulağım duymuyor da dedim, itiraf edeyim :))

Elif Ezgi dedi ki...

İlahi e mi güldürdün beni yaa:) Batmayasıca.