film çevirmek ne demek?

Bu hatun gerçekten güzelmiş.

    Bugün Aşk Tesadüfleri Sever'i izlerken Tunalı'yı, Kuğulu'yu bir başkasının objektifinden görmek çok garip bir duyguydu. İşte ben de burda yürümüştüm, o bankta da oturmuştum falan diye geçirmek içimden.. Ne kadar uzun zamandır Kuğulu'da oturmadığımı, sadece D&R'a gitmek için içinden geçip gittiğimi fark ettim. En kısa zamanda bir gitmek lazım. (Ardından bir D&R da yapmak lazım, oraya da uğramayalı çok uzun zaman oldu.)
    Neyse konuyu dağıtmayayım. "Bir Ankaralı için İstanbul başkasının çocuğu gibidir. Gülerken seversin, ağlarken bırakıp kaçmak istersin." Yaş mı ilerledi, huzur aradığım için midir bilmem, katılıyorum bu cümleye.
    Mehmet Günsur suretinde, adı Özgür olan, fotoğrafçı ve aynı anda müzikle ilgilenip, gitar çalan şarkı söyleyen bir insan.. Çocukluk hayalim resmen! Benim "the one"a ait olmasını istediğim özelliklere epeeeey bir yakın.
    Filmi o kadar benimsedim ki.. Hani bazen kendinizi başrolün yerine koyacak ayrıntılar bulursunuz ya, ben ayrıntıdan öte hayatımdan uzun uzun dakikalar izledim sanki bazı yerlerde.. Manhattan, girişte TNK afişi, Kuğulu, Kızılay meydanı, Gençlik Parkı falan da tuzu biberi oldu. Özellikle de Tunalı.. Ayrancı'da ikamet etmenin kaçınılmaz getirisi Tunalı'da çok vakit geçirmek sanırım. Hayatımdaki yeri gerçekten büyük. Tunalıda D&R + Starbucks keyfi paha biçilemez. Yok yok, çevremden birilerine Tunalı'yı sevdirmek farz oldu, uzak diye kimse gitmek istemiyor yahu!
    Filmin sonunda bir twist geleceğini biliyordum ama bu finali de beklememiştim açıkçası (hadi neyse söyleyip de spoiler vermeyeyim şimdi). "Hoşça kal" çalmaya başladığı an gözlerimin dolduğunu itiraf ediyorum, ama ağlamadım! İzlerken tesadüfün de bu kadarı olmaz falan da demedim. Evet büyük bir abartı var. Ama yine de imkansız değil sonuçta, hatta bunun gibi şeylerin yaşanma olasılığını düşünüp mutlu oldum. "Belki aynı anda başka insanlara 'seni seviyorum' demişizdir."  "Olamaz mı? Olabilir."
    Ben niye bu kadar duygusalım bu aralar? Kendimi tanıyamayacak kadar melankolik ya da mutlu hissediyorum, arası yok. Hayrolsun..

3 yorum:

Elif Ezgi dedi ki...

Öncelikle yazını beğendim,onu söyleyim:) Sonracıma,seninle Tunalı'ya zevkle gelirim,gitmek istediğinde haber ver. Bana gezmek olsun yeter zaten,orayıda severim hem. Waffle da yeriz bak. + D&R dedin,beni benden aldın. Oraya girince oranın sahibi dede bile olsa evlenirim duygusuyla çıkıyorum,hepsi benim olsun ordaki herşeyi alayim istiyorum.
+O ankaralı biri için istanbul sözünü filmi izlerkende çok sevmiştim,taslaklara kaydetcektim telde ama erindim. :)

uyarmadi deme dedi ki...

sağol canım, tunalı seven birini bulmak da ayrı bir güzel.. ve aynen waffle'a da katılıyorum :))
sözü de iyi ki yazmışım o zaman :)

Elif Ezgi dedi ki...

Evvet :) yani severim çünkü gezme eylemi benim için tamamiyle.. ayrıca,pisboğazın tekiyim ve kendimi övmek gibi olmasın kafa dengiyim :D uyarım sana. :)