ders kaydı aksilikleri sever

Haftalar sonra Chuck izledim. Kısa diye kuzenimin kotalı interneti üzerinden izlediğim diziler faturayı nasıl etkileyecek merak ediyorum. Online oyun oynamayı kesmezse olacağı bu :p

    Ders kaydı yapmak hiç bu kadar ilginç olmamıştı! Üstten almak istediğim iki dersi de önce yazabilip mutlu olmak, ardından birini silmek zorunda kalmak işin normal tarafı idi. Alper hocanın dersini alamayacağım için yaşadığım hayal kırıklığını saklama gereği duymuyorum. Sonra işin cılkı çıktı, herkes üstten ders alma arzusuna kapıldı falan. Bu yoğunluk yüzünden kimse ders falan alamayacak bence. Sonuç olarak Kültürler Arası İletişim de alamazsam Çocuk Yazını Çevirisi alabiliyorum. 4. sınıf dersi olması dışında bir problem yok. O bari olsa.. Çarşamba günüm boş mu kalsa ya da? Kararsızlık başa bela. Şu Çeviri Araçları ve Kültürler Arası İletişim olaydı iyiydi.

    Bir ara Cihan hoca koridorda koşarken ben de onun odasından fırlarken bir güzel çarpıştık ki sormayın gitsin, ikimiz de ayrı yönlere savrulduk falan. Sonradan epey güldüm ama o an çok utanç vericiydi.

    Üstten ders alma hayallerimin hiç uğruna yıkılmasına inanamıyorum gerçekten. Fransızcayı bırakıp Çevirmenler İçin Tıp almayı bile düşünmekteyim. Irregular mı olsaydım, n'aptım ben ya? Niye bu kadar karıştı benim kafam?

    2. sınıf 3. dönem görünüyorum zaten, arada kalmış yaşam formu gibi hissettim bugün kendimi. Çaktırmıyorum ama sinirlerim bozuldu biraz.

****
    Dergi güzel gidiyor, bitti bitecek herhalde. Yarın kurs kaydımı yenileyip B1'e başlıyorum. Ondan önce bir sinema mı yapsam diye düşünmekteyim. Çarşamba da atölye var. Perşembe akşamı tabi ki kurs.

****
    Yahu o değil de vadiye gitme fikri, gece vakti odtü ormanına dalmakla eşdeğer tepkiler almasın mümkünse. Tamam gitmiyorum, sakin olun.

****
    Beytepe şu aralar sakin, sessiz, huzurlu, kalabalık değil ve en önemlisi hava güzel. Yanınızda kafa dengi birileri varsa, ideal yaşam alanı; kaçırmayın derim. Benim için de son kısım hariç idare ediyor işte.

Hiç yorum yok: