bu kriterleri kim belirliyor kuzum?

    Golden Globe'da ne nolmuş yeni bakabilen bir insan olarak tüm ödülleri toptan kınama kararı aldım. İlk başta hele şükür Mad Men'e ödül vermeyen bir tören olmuş diye düşündüğüm için gözüme girdiler dediysem de, diğer ödüllere bakınca şaşkınlıktan kalakaldım.
    Inception'a ödül verilmemiş. Hadi onu bir şekilde kabullendim diyelim, Best Screenplay'i ne hakla gidip The Social Network'e verebiliyorlar, anlayan beri gelsin. Aldığı diğer ödülleri saymıyorum bile, resmen The Social Network ödül töreni olmuş yahu. Hay bakmaz olaydım. Golden Globe mu, Garden Globe mu belli değil. Kriterlerini çok merak ettim, sorun bende mi onlarda mı bir anlasaydım iyiydi.. Inception'ı anlamamış olmaları ihtimal dahilinde mi acaba diye de düşünmeye başladım. "Her şey rüyaydı." olayından fazlası vardı orda aslında falan..? Bir kenara da not ettim, eve gitmeden Black Swan alınacak. Başka da yorum yapmıyorum, kızdım.
    Yarın finalimin olmadığı tek günüm olduğundan bu akşam oturur bir güzel film izlerim derken, hevesim kaçtı resmen. -Bu vesileyle oturup çeviri ödevimi tamamlamış oldum, o da ayrı mevzu tabi.
    Ve ben bu aralar çok yemek yiyorum, imdat!

Hiç yorum yok: