3, 2, 1, start!


Niye gündüz uyuyabilen bir insan değilim ki ben?

    Final haftamın ilk gününden bildiriyorum, güzel başladık sanırım. Bir de uyku düzenim hemen bozulmasa, 3-4 saatlik uykuyla ayakta durmak zorunda kalmasam.. 2'si gitti, 6'sı kaldı. Eh, hiç yoktan iyidir.

    Hasta olmamak için tekrar çaba sarf etmeye başladım. Vize haftasını öyle böyle atlatıp, aradaki boş haftamda yorgan döşek olmasa da hasta yattıktan sonra final haftası kendimi zar zor toparladım, vitamin iç, dengeli beslen diye uğraşıp. Şimdi hiç hasta olmaya niyetim yok.

    Limon yokken aman nolcak diye yapılan limon soslu çay iğrenç bir şey oluyor, denemeyin. Oda arkadaşımın içmesini de engelledim zaten.

    Her yerde de nescafenin yeni afişi var, %20 daha fazla kafein, enerji patlaması, sınav dönemine birebir tarzında. İlgiyi de çekiyo ama, hakkını vermek lazım.

Hiç yorum yok: