The Tourist - sosyal oldum ben.


    Evet hakkında post girecek kadar önemsiyorum bu filmi, sinemaya gittim, az iş mi? Geldiğimden beri ilk defa sosyalleşebildim.

    Bir Inception ya da aksiyon kısmıyla en azından bir The Expandables etkisi yaratamadı, kabul etmek lazım. Ama zaten o beklentiyle de gitmemiştim (IMDB 6.4 olunca), bir pazar günümü boş boş geçirmektense keyifli bir film izlemiş oldum. Özellikle Johhny Depp'i çizgili pijamalarla çatıdan çatıya koşarken görmek isteyenlerin mutlaka izlemesi gereken bir film olmuş.

----spoiler---

Filmi, IMDB'de yanlışlıkla okuduğum bi spoiler yüzünden, sonunda bir twist geleceğini bilerek izledim. Ancak son ana kadar Johhny'nin Alexander olduğu konusunda şüphelerim vardı. Aslında belliydi, ama yine de şüpheye düştüğüm yerler gerçekten oldu.

Sevgili Angelina'nın filmin sonunda Johhny'ye "20 milyon dolar verip seçtiğin surat bu mu?" demesini şiddetle kınıyorum. Daha ne olsun? Ama filmde gerçekten bir loser havası vardı Coni'de, başlarda epey garipsedim.

---spoiler---

    Sonlarda bir "Çevirmen bulun, çok acil çevirmene ihtiyacımız var!" sahnesi vardı, gözüme girdiler, aferin.

    An itibariyle bir arkadaşım, ben bu filmi izlerken, beni Kızılay'da bir kafede sevgilimle otururken gördüğünü iddia ediyor. Birincisi sevgilim yok, ikincisi olsa da bıyıklı olmaz muhtemelen, üçüncüsü hem sinema salonunda hem Konur'da olma gibi meziyetlerim yok. Bir ikizim olduğundan şüpheleniyoruz. Ama ben abla istiyodum yaaaa.

Hiç yorum yok: