totemim nerde benim?!


    Filmin sonunu bile bile olduğu yerde gerilir mi insan? 3. izleyişim, el insaf. Benim için Memento da gerçekten etkileyiciydi ama adam bunda filmden öte bir şey yapmış. Filmin sonu her geldiğinde elim cebime gidiyor, totem olcak bişey falan bulurum belki diye. Ve izlerken o yüz kırk sekiz dakika nereye gidiyor, biri açıklayabilir mi bana? Bir şekilde level atladığımdan şüphelenmeye başlıyorum. Bu akşam çok ilginç rüyalar görecekmişim gibi bir his var içimde.

    İlk film gösterimimiz gayet hoş bir vaziyette geçmiş bulunmakta. 101'in soğuk olması bile önem teşkil etmedi. Saat 19.30'da edebiyattan çıkmak garip bir duyguydu, aşağı katlardaki koridorlardan dolanarak D kapısından çıkmak falan. Keşke korku filmi izlemiş olsaydık şeklinde düşünceler geçti zihnimden, kendime sakladım tabi ki. İkinci film için de düşünmeye başladık, bu arada izleyecek bir sürü de film çıktı.

    Değinmeden geçmeyeyim, konferans da güzeldi, gayet keyifliydi. Tek canımı sıkan nokta; konferans afişi baskı kurbanı oldu, yazılar soluk kaldı. Ama ilk elin günahı olmaz, ne yapalım. Gittikçe daha ilgi çekici bir rota izliyorum sanırım.

    Pazar günü de Tenedos'ta Speaking Club var. "Basın Yayın afiş hazırla buna" tabi, elde var sıfır ilham.. Sonuç olarak Zeynep'in "bunun gibi bişeyler" şeklinde yazdığı her cümleyi şekilden şekile sokup bişeyler hazırladım. Fena da olmadı sanırım, -eğer nezaketi icabı davranmıyorlarsa ki nezaketin bu kadarı da olamaz heralde yani- beğenen epey kişi oldu.

    Sene sonuna kadar gittikçe daha iyi şeyler çıkarsa reklamcı olmayı bile düşünebilirim, sevdim ben bu işi. Sınırlı kalmak istemiyorum, geniş kitlelere seslenicem ben, epey de havaya girdim gördüğünüz üzere :p Yalnız bir adet slogan, yazı falan üreticiye ihtiyacım var, zira o konuda bendeki yaratıcılık yerlerde sürünüyor.

    Hala ödevlerim duruyorlar, kenarda köşede. Vizelerim haftaya yine başlıyor. Müfredatımla anlaşamadığımız bir nokta var, ben artık çeviri yapmak istiyorum.


    Sözlük manyağı bir insan haline geldim; 7 tane sözlüğüm var ve Dost'ta her girişimde ilk durağım sözlüklerin yanı oluyor. Hepsini istiyorum, o kitaplığı toptan istiyorum. Napıcaksam şimdi? Bugün bi hukuk sözlüğüne yapıştım resmen, tuğla gibi bir şeydi ama almak için felaket bir istek duydum. Hukuk çevirisi ödevim olması dev boy hukuk sözlüğüne ihtiyacım olduğu anlamına gelmez, hayır almamalıyım!

Hiç yorum yok: