sadly happy - oxymoron'umu da yaparım arada böööyle.


    Yurtta internet yooooookkk! Bilgi İşlem'e sevgiler saygılar, ne değiştiriyorlarsa yapmasınlar kardeşim. Eskiden en azından arada gidip geliyordu kısa süreli, şimdi hiç yok iyi mi.. Kütüphane pazar yerine dönmüş, adım atacak yer yok. Tempo'da prizler dolu, pc'nin şarjı yetmiyor haliyle. City'de de bağlantı hatası oluyordu, bugün şanslı günümdeyim sanırım.
    Bu hafta sonu sirke gittik, anlatmak bile istemiyorum. Hayvanseverliğim depreşti, çoğu şeyden hiç hoşlanmadım. Yazmaya değer hiçbir şey yoktu.
    Dün ölümcül günümdü; Salı. Gün boyu öğle arası bile olmadan ders, akşam toplantı, sonra da kurs. Neyse ki bu haftanın Speaking dersleri iptal oldu da, 1 saat de olsa, nefes almaya vaktim olacak.
    Şu son iki gündür içimde bir his var, sanki her şey yolunda gidiyormuş gibi. Özellikle baktığımda neyin yolunda gittiğini söyleyemiyorum ama hiç aksilik çıkmıyor falan. Tedirgin oluyorum, bir şeyler çok fena ters gidecekmiş gibi. Kuzuların sessizliği misali.. Neyse, olumlu düşüneyim olumlu şeyler olsun.
    Aslında önceki akşam öğrendiğim bir şeyle hayatımda ne kadar tuhaf insanlar varmış diye düşünmeye başladım. Laf geçmeler, resmen arkadan iş çevirmeler, fikirlerime sıfır değer verildiğini hissetmem.. Dün gözlerimin dolmasına engel olamayarak kırk yılın başında bir özenerek yaptığım göz makyajımı toptan akıtmış ve hırsımı "The Grinch" afişlerinden çıkarırcasına afiş asmış olsam da, akşam toplantıdan sonra keyfim yerine geldi. Aklımı kurcalayacak bir şeyler olması iyi geliyor. Toplantı sonrası da keyifliydi. Kurs da güzeldi. Bazen çok yakın olmasa da aynı dili konuştuğunuzu, en azından konuşabileceğinizi düşündüğünüz biriyle havadan sudan sohbet etmek bile gerçekten keyifli oluyormuş, unutmuşum.
    Bugün film gösterimi var, The Grinch izlicez. Haftaya da var, nerdeyse her hafta film gösterimi yapıcaz sanırım. Dekanlığa afiş onaylatmaya gittiğimde artık sorgulamıyolar bile ne bu diye, direkt imzalayıp veriyorlar. Hatta geçen dekanlık sekreterinden "Çok güzel ve aktif bir topluluksunuz, üyeler olarak sizler de çok güzelsiniz zaten.." tarzı bir sürü iltifat aldım topluluk adına. Basında ve yayında emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz, eheheh. (:p)
    İpek de günlerdir aklımı girmeye çalışıyor yanına gitmem için. Ancak yılbaşı ertesi tam da pazartesi günü, sanki haftanın 5 günü yokmuş gibi çok saygıdeğer hocalarım tarafından resmen çoklu vize günü ilan edildiği için -ki bunlardan biri speaking- bu hafta gitme imkanım yok maalesef. Ancak bir sonraki hafta için aklımı çelmek üzere, biraz daha söylerse yeticek sanırım, burdan sosyal mesaj da vereyim (:p)
    City üçüncü kat, Beytepe, Ankara, ben bildirdim.

Hiç yorum yok: