ilk kar! band hero! her yerde kartopu ve kardanadam!

Beytepe
Ben çektim !

    Beytepe'ye -ikinci senemizde- hele şükür kar düştü. Ama ne düşmek, dünden beri nerdeyse aralıksız yağıyor. Çoğu yerde diz boyu kar birikti. Hala da tipi var dışarda. İlk kar hayırlı olsuuun.

    City'de topluca edilen bir kahvaltının ardından Bahçelievler'e Band Hero oynamaya gitmek ve ardından gelip karda yürümek; kartopu savaşına maruz kalmak da cabası tabi ki. İşte günümün özeti.

    Karda yatıp yuvarlanmak, ona buna kar fırlatmak çok keyifliydi, ama en güzeli de ağaçlarda birikmiş karları silkelemekti sanırım. Hiç "Aman ne olacak ağaçtaki kardan.." diye düşünmeyin, biriken kar öyle böyle değildi. Hatta bir kaç ağaç dalı kırılmış ağırlığa dayanamayıp.

    Bu aralar da Band Hero bağımlılığı başladı hepimizde. Çok uçuk bir fiyatı yokmuş ama mesele o sistemi kurmakta, yoksa karşında tv, öyle çal söyle şeklinde keyifli olmaz. Bugünkü Metallica - One performansımız kaydetmeye bile değerdi sanırım. Vokalde ve gitarda kendimi tek geçiyorum :p Pink Floyd - Another Brick In The Wall ya da Scorpions - Lonely Nights istiyorum ben! Bon Jovi söylemek felaket keyifli, temmuzdaki konseri kaçırmamalıyım sanırım. Yine hevesleniyorum, bu da kursağımda kalmaz umarım.

    Beytepe böyle çok güzel oldu, hele dün gece yatağımdan görünen manzara çok güzeldi. Gece 4 buçuğa kadar dışarıyı izlemekten uyuyamadım, sonra uyuyakalmışım. Ağaçlarda kar birikiyor, sokak lambası ağaçlara vuruyor, karın yağışını görebiliyorum lambanın ışığında.. Saatlerce o biriken karları tabaka tabaka gördüm resmen, çok güzeldi. Mp3 player'ıma da gecenin güzelliğine olan katkılarından ötürü teşekkür ediyorum tabi ki.

  Zaten bu aralar mutluyum, sebebini söyleyemeyeceğim bir şekilde. Arada ufak tefek şeylere moralim bozulsa da içten içe mutluyum işte!

    Yarın The Tourist'e ya da Due Date'e gidicem. 14:30 ya da 16:30 seansına.
    Twilight bile IMDB'de 5.6 almışken, Vampires Suck'ın 3.3 almış olması bütün izleme isteğimi yok etti. Çok iyi oldu, çok da iyi güzel oldu.

Hiç yorum yok: