let's party !



    Parti ile ilgili blog girmemişim ! İnanamıyorum kendime, o yorgunlukla aklımdan çıktı tabi. 3 saat hiç oturmadan dans edebildim, dinlenmek istediğimde tempomu azaltıyordum sadece. Kısaca, itinayla partide coşulur, parti coşturulur. Ertesi iki gün boyunca boynum ağrımış olsa da gerçekten keyifli bir akşamdı benim için. Sırada retro party fikri var, konsept de fark etmez yahu, let's party !

    Bayram geldiii, yani eve geldim. Bileti son güne bıraktığım için cumartesi olarak yaptığım planlarımı cumaya çekmek zorunda kaldım. Cumartesi sadece sabah 6 ve gece 1 arabaları vardı. Derslerimi ektim anlayacağınız. Gece vakti valiz hazırlamak yüzünden yaşadığım uykusuzluk, midem bulanmasın diye içtiğim metpamid ile dayanılmaz bir hale geldi. Üstüne üstlük Mengen'de yol çalışması sırasında dinamiti yanlış yerde patlattıkları için telefonun çekmediği bir yerde 1,5 saat yolda kaldık. 4 saat yol gözümde büyürken Zonguldak'a girdiğimizde saat 6'yı geçmişti, sefil haldeydim resmen.

    Ta ta ta taa bayram geldi de hocalar rahat durur mu? Sanki bayramdan sonra iki hafta her allahın günü 1-2 vizem yokmuş gibi, bir de ödev yüklediler. Hiç bana göre değil bu işler, bakalım ne yapacağım. Sözde bayramda oturup ders çalışıcam, yersen.

    Beytepe'den ayrılmak bir tuhaf geliyor artık bana; evimi, odamı, kedimi bırakıp geliyormuşum gibi. Ah evet kedim.. Ondan hiç bahsetme fırsatım olmadı ama bir Zula'm var artık. Yurda yerleşti kendisi, aramız mükemmel. Bir ara resim ekleyeyim, kaloriferin üzerinde keyifle yatarken falan..

    Gelir gelmez kendimi kuaföre atıp imajımda (:p) biraz değişiklik yaptım. Ama yetmedi, saçımın rengiyle oynayasım var; napsam düşünüyorum hala. Biraz da alışveriş yapmak lazım, başlangıcı bugün yaptım, gerisi yarın artık. :p

    Yarın da Çatı'da kahvaltı keyfi.. Gönül Kahvesi'ni özledimmm.

5 yorum:

Elif Ezgi dedi ki...

Ezgii. Yeni saçını merak ettim doğrusu. Okuyunca facebook'a baktım ama resim yok? + Şu Beytepeyi ben de seviyorum aslında ama neden evim gibi hissedemiyorum ya? Ben her yerde kendimi geçici hissediyorum..misafir gibi..

uyarmadi deme dedi ki...

Ezgii :D Çok değiştirmedim aslında, biraz boyu kısaldı, bi de kat kestirdim o kadar. Ama rengiyle oynamak istiyorum gerçekten, aklıma bir şey eserse bayram dönüşü ne şekilde gelirim belli olmaz :))

Elif Ezgi dedi ki...

Hadi bakalım :) Geldiğinde görrüm artık. Bari hepsini boyatma ya,azıcık aralara felan attır. Bence yani.

uyarmadi deme dedi ki...

Ya hep ya hiç :p Ya kararsızım işte; o da olabilir, öyle de düşünüyorum. Şimdiye kadar tepkiler olumlu, değişiklik iyi oluyor ya :)

Elif Ezgi dedi ki...

Evet dene de görelim bi :)