Harry Potter ve Çeviri - keşke ben yapabilseydim dediğim nadir şeylerden biri..

Aynen bu görüntü kitaplığımda duruyor -dili saymazsak, hey gidi hey..

    Kısa bir aradan sonra dönüşümü yaptım sayın blog. Aslında anlatacak çok şeyim birikiyor ama vakit yok azizim. Bir de hala ara ara moral bozukluğu çalıyor kapımı, yazma hevesim kaçıyor-du. Amaaa artık pozitif bakıyorum, her şeyin olduğu kadarı olur yapamadığımı da çok fazla takmamaya çalışacağım diyorum. Elbet bir gün başaracağım da.

    Bugün topluluğun Kurumsal İletişim toplantısı vardı. Beni can evimden vuran bir etkinlik fikri atıldı ortaya ki.. Sevin Okyay'ı çağıralım, söyleşi tarzı bir şey yapalım dendi. Hatta Alper hoca bağlantı kurabileceğini söylemiş. Harry Potter'ın çevirmeni.. Hacettepe'de.. Hayatımdaki iki çok önemli öğeyi bir araya getiren insan; Harry Potter ve çeviri.  Artık itiraf ediyorum, 13 yaşına kadar Hogwarts'tan mektup gelme ihtimaliyle yaşadım ben. Çeviriye karşı hislerim zaten ortada. Sonuç: Mü-kem-mel olur. Harry Potter serisini çevirmek "Ben yapmış olmalıydım, keşke ben yapabilseydim!"  dediğim nadir şeylerden biri. Tabi bu kadar coştuğumu belli etmedim, ah evet güzel olur gibilerinden bir tepki verdim; karizmayı da çizdirmemek lazım, değil mi ama?

    Üstelik planlarda keyifli görünen başka aktiviteler de var; alt yazı atölyeleri, çeviri atölyeleri, konuşma kulübü..

    Ve güzel bir olay daha, Fransızca'da gerçekten ilerlediğimi hissettim bu hafta. Sanki bir dönüm noktasını atlatmışım gibi geliyor. Aslında A2 içerisinde de olsak, geçen kur yavaş yavaş B1'e girmişiz. Dil okulu meselesi gündeme geldi yine. Aslında önce bir İngiltere mi yapmak lazım diye düşünüyorum. Bu aralar yine Londra aşkım kabardı. Daha düşünmek için erken zaten, yaza kadar düşünecek çok vakit var.

    Cuma da kendi toplantım var.
    Bu aralar pek bi meşgulüm ayh.
    3. ve özellikle 4. sınıf İMT'ler, nasıl imreniyorum size bir bilseniz.. Okulun bitmesi açısından değil de, her şeyin az çok yerine oturmuş olması güzel bir his olsa gerek.
    Parti biletimi de aldım bugün, oley.

Hiç yorum yok: