derin bir ohhh çekiyorum..

Artık şöyle güzelce bir uyumak, dinlenmek istiyorum. "Ders çalış, derse gir, sınav ol" sistemi canıma okudu bu aralar, alışkın değilim.

    Bittiiiiiii, speaking vizem geçti gitti bitti. Gittim bir panik ilk ben çıkacağım diye, başkası ilk sıraya geçmesin mi?! Yine de hayırlısı olsun derler ya, onun sunumunun yarısında geç kalan bir güruh içeri girince dağıldı gitti konsantrasyon. İyi ki ilk ben çıkmamışım.

    Tabi korkunun ecele faydası yok; sıram gelince çıktım, kuzu kuzu konuşmaya başladım. Arada bir yerde bir sustum, ama ne susmak; pauseladı sanki bir güç. 15 saniye sınıf bana baktı, ben sınıfa. Ne kekeliyorum, ne rephrase yapıyorum, ne bir ses, ne bir nefes.. Sonra birden resume tuşuma basılmış gibi devam etmeye başladım. Bir süre sonra hoca durdurdu, içimden bir ses "Yandık." dedi. Lakin hoca "Ideal speech; eye contact çok güzeldi, audience ilgisini çekmeyi başardın, vücut dili kullanımı çok yerindeydi, bir yerde sessizleştin ama onu da heyecanına veriyorum." falan demesin mi? Bir an anlam veremedim başta,  ardından bir rahatlık bir huzur.. Anca yerime oturduktan sonra titremeye başladım; ayaktayken çıkamayan korku oturunca patlak verdi herhalde. Sonuçları da Bilgi Teknolojileri vizesinden sonra öğrendik, 95 almışım efendim, tebrik ediyorum kendimi.

    Bilgi Teknolojileri amfi sınavı idi, 100 civarı kişi bir arada falan. Çok da dert olmadı desem yalan olmaz, herkesin gözü birbirinin kağıdındaydı. Ama vicdanımdan nefret ediyorum bazen. Kitap sıranın altında, cevabını kimsenin bilmediği, yani cevapları sallayacağım sorular önümde, ve ben o kitabı açıp da bakamadım. Yapamadım resmen. Bak hatırlayınca yine sinirlendim şimdi.

    Amaaan 2 vizem kaldı ve hiiiç umursayacak halde değilim.

    Şimdi bir kez TKD notlarıma göz atıp, sonra kitap okumak istiyorum. Kendime The Gaze'i (Mahrem) almıştım geçen gün, vizeler bitince okumak üzere ödül olarak. Elif Şafak okumayı özledim. Aslında asıl Araf'ın İngilizce orijinalini okumak istiyordum, lakin bulamadım. Aramalarım sürüyor..

Hiç yorum yok: