hede hödö pöff

Doğum günümle ilgili bir blog yazacaktım aslında, dün akşam yorgunluktan yazacak zaman bulamadım. Bugün ise  dertliyim kederliyim. Ne Ankara Kalesi kesti, ne Medeniyetler Müzesi..

Scorpions oralarda konser versin, ben burda oturayım. Ne desem boş.. Konserin başlama saatini takip ettim akşam boyu telefonun saatinden, gözlerim doldu. O kadar etkileneceğimi düşünmemiştim, ama içim acıyor resmen ya. Çocuk gibi ağlıcam şimdi utanmasam.

Aylarca bekle, ne uğruna gitmedim, hangi akla hizmet? Cevabım bile yok ya, inanamıyorum kendime gerçekten inanamıyorum. Hayatınızdaki en büyük pişmanlık nedir sorusu vardır ya fiks, işte asla unutamayacağım bi cevabım oldu; Scorpions konserine git(e)memek.

O kadar.

Son albümden en sevdiğim şarkılardan biri ile kapatayım yazıyı;

My Lorelai,
WHAT KIND OF FOOL WAS I??

Hiç yorum yok: