üniversite giriş, kayıtlar, yurtlar..

Bir havalara girdim sanki. Bir an çok sevinip herkese gösterdim, sonra da çok utandım be blog, kendini beğenmişlik yapar gibi.

Hacettepe Üniversitesi Tanıtım Ofisi sayfasına geçen yılın tavan ve taban puanlarını, sıralamalarını koymuşlar. O listenin orada duracak olduğunu bilmek hoşuma gitti, üniversitemde daha girerken iz bıraktım (:p)



Eheh blogumda da dursun. Çocuk gibi sevinmek bu olsa gerek, sanki bilmediğim şey. Ama o tabloya yazılınca başka sanki.

Bu sene bizim bölüme, ya da üniversiteye, girenler için iyilik meleği gibi geziyorum ortalıkta. Yurt başvuruları, kayıt belgeleri.. Her konuda bir sürü soru geliyor. Hiç üşenmeden tek tek cevaplamaya çalışıyorum.

Geçen yıl bize destek olacak kimse yoktu ortalarda, hep tedirgin tedirgin yapmıştım her şeyimi "ya yanlışlık yaparsam?" diye. Ne günlerdi; çok zordu ama güzeldi sanki.

Kampüsümü özledim. Yenilerle konuşmanın en güzel yanı sürekli Beytepe'yi, okulu sormaları. Zaten burnumda tütüyor, gece gündüz anlatıyorum da anlatıyorum; aynı şeyleri sürekli sil baştan..

Hiç yorum yok: