ooo oo çekilin yoldan

Yazmamışım hayret. Artık ehliyetim var sayın blog. Bana iyi davran yoksa ezerim seni.

Ehliyet ortalama 500 tl, araba 10 bin tl, ehliyet aldığımı öğrendiğim andaki sevincim paha biçilemez. Bu sıcakta böyle soğuk şeyler iyi geliyor (!)

Hocalar herkese karışıyolarmış, bi tek bana özel bişey değilmiş. O yüzden garip karşılanmamış heyet tarafından.

Evdeyim, ipeği bekliyorum. (L)



Yarın Karabük'e gideceğim, ikizleri sevmeye. Tam kıvamına gelmiş veletler, teyzelerini bekliyolarmış.

Burası çok sıcak blog. Nem çok iğrenç bişey, sabahları alev almış halde uykudan zıplıyorum sanki. Ankara Ankara güzel Ankara.

Hele Beytepe.. Ankara'yı seven sevmeyen herkeste bir Beytepe özlemi zaten.. Nerdeyse hepsi benden uzun kaldılar, özleme hakları var sanki..

Oof of eylül-ekim gelemedi gitti yahu.

Hiç yorum yok: