yapıyorum yaptım.

Geçti sınav. Normal halim kadar iyi değildi. Stop ettirmedim ama normalde kendimden beklediğime oranla çok iyi değildim. Aslında geneli düşününce yine de ortalamanın üzerindeyim denebilirdi ama içim rahat etmiyo işte sonuç açıklanana kadar.

Üstelik hata bende değildi. Hoca çok fazla müdahele etti. Tam çıkış yapıcam, debriyajı bana bırakmıyor. Ben durmak yerine yavaşlamak istiyorum, o debriyaj-fren yapıyor. Tamam o da heyecanlı olduğumu, unutacağımı düşünüp yardım etmek istedi ama o arada hata yaptıysam sırf hocaya ayak uydurmaya çalıştığım sıralarda yapmışımdır. Umarım heyet de hocanın müdahelelerini benim hatalarım olarak algılamamıştır.

Zaten 3000 civarı aday, hocalar, arabalar ve hafta sonu trafiği derken cümbüşe dönmüştü ortalık. Üstüne üstlük önümde birdenbire duran arabalar mı ararsın, kaza yapan minibüsler mi ararsın, ordan burdan ters yöne giren motosikletler mi..

Sınav heyetindekiler Beytepe İlköğretim Okulu'nda çalışıyorlarmış, sohbetimiz güzeldi; çok sıcak insanlardı zaten. Çıkış yaptıktan sonra gergin de değildim. En son "Bitti mi, gidebilir miyim?" dediğimde, "Bitti ama sen istersen hadi bi tur daha gezelim" dediler, gülüştük, iyi günler dileyip kolay gelsin dedim ve indim.

Umarım ben büyütüyorumdur.

Allah'ım nolur geçeyim, bir 15 gün daha durmak istemiyorum. Zaten bu ehliyetle trafiğe çıkacak değilim, alayım, elimde bulunsun yeter.

Hiç yorum yok: