ne mutlu ne mutlu

İtirazların incelenmesi için aday adına T.C. Ziraat Bankası


Beşevler Ankara Şubesindeki Eğitim Teknolojileri Genel Müdürlüğü


Döner Sermaye İşletmesi'nin 5495218/5001 numaralı hesabına


10 (on) YTL yatırılması gerekmektedir.


Ehliyet sınav sonuçlarına yapılacak itirazlarla ilgili not. Böylesini de ilk defa görüyorum. Tebrik ederim, level atlamışlar diğer sınavlara kıyasla.

Geçmişim sınavı bu arada. Sonuçların pazartesi açıklanacağı söylenmişti, İpek söylemese haberim yok.

Motor 95
Trafik 94
İlk Yardım 97

Bu dert değildi zaten. Direksiyon sınavından da alnımın akıyla çıkabilirim umarım.

Böhü ühü yine yalnızım buralarda. Not alone, but lonely modunda geziniyorum.

Bugün bi başıma Starbucksta oturdum, frappucino içtim, Penguen okudum. Bazen yalnız olmak güzel, ama sadece bazen.

Hiç yorum yok: