ballchair

Genelde Ajda Pekkan'dan bildiğimiz, bestesi alınıp Türkçe güfte yazılmış yabancı şarkılara (niyeyse kısaca aranje dememek için..) olan düşkünlüğüm had safhaya ulaştı. Tanıdık ama bir o kadar yeni şarkılar. D&R Gloria Jean's de sağ olsun sırf bu tarz şarkılar üzerine odaklandığı için epey etkili oldu üzerimde.

Bugün indireyim bazılarını dedim. Ancak bulmak ne zor işmiş! Bir yerlerde bir toplama albüm vardır illa ki, ama aramak lazım.

Bulabildiklerimin çoğunun Enrico Macias'ın şarkıları olması ayrı bir keyif verdi, elimde zaten olanlar vardı. Bir kaç tane daha eklemiş oldum. Hatta benim orijinalini bildiğim Türkçe aranjeleri olanlar da varmış. Onları da dinledim ama aynı keyfi vermedi sanki.

Eskiler yeniler karıştı.







bunlardan bi tane istiyorum !

Bu şeyin adını bilmeyen biri olarak google'da aratayım dedim, sonra bir anda "ballchair" yazdım ve tuttu. Adını bilmediğim bir şeyi google'da aratma fikrine nasıl kapıldım merak ediyorum. Bilinçaltı garip bir şey. Allahtan tipi epey kopya veriyor.

Hiç yorum yok: