sıcak, çarşı, demirpark, sıcak, daha çok sıcak


İpekle bi buluşalım görüşelim dedik 1 saat içinde hazırlanıp çıktık, tabi ki Demirpark'a gittik. Karnımızı doyurduktan sonra gittik Gönül Kahvesi'nde oturduk. Selanik Kahvecisi adını reddediyorum, o ne öyle ya. Orası Gönül Kahvesi, bitti o kadar dağılın. Konuşcak çok şey birikmiş, sonraya bıraktıklarımızı, unuttuklarımızı da toplasak geceye kadar otururduk heralde. İyi arkadaş her eve lazım. Laylaylay.

İyi güzeldi de sıcaktan eridim resmen, eve gelip kendimi suya attım direk.

Gelince de Msn Today testini çözdüm, mutlu oldum akşam akşam.


Hangi dili öğrenmelisiniz?

Fransızca

Şıkır şıkırsınız. Romantizminize kibir karışmış. Konuşurken sesiniz gırtlağa yakın bir yerden çıkıyor. Çünkü sözcüklerinizi önce ağız boşluğunuzda adeta fırında bir ekmeğin pişmesi gibi ısıtıyorsunuz. Bütün bir Avrupa, yetmezmiş gibi Afrika’nın kuzeyi... Hikayeniz birbirine iki nehrin kıyısı kadar yakın aynı nehrin derinliği kadar uzak kaynaklardan besleniyor. Fransızca öğrenmelisiniz elbette. Bunca farkındalık kendine estetik bir ifade bulmalı.

Seviyorum Fransızca'yı lalala.

Azz önce Redd'in solistinin bir konser fotosuna Teoman diyerek açılışı yaptım, bakalım yaz boyu İpekle ne gibi saçmalıklarımız buraya konu olacak, merakla beklemedeyim.