dakika bir gol 300-500

İpekle kim bilir ne kadar saçmalayacağız, neler buraya konu olacak demiştim ya, hah işte başladık yine.

İpek kişisinin de belirttiği üzre yaşananları sevgili okurlarımla (!) ben de paylaşayım, mahrum bırakmayayım dedim.

Geçen gün Corby Pro incelemek için girdiğimiz bir bayide,

e: ezgi, i: ipek, s: zavallı satıcı

e: güzel ama flashı yok işte bi.
i: neee bilgisayara bağlanmıyo muuu?
s: yok şey eee..
e: gece çekimi, yani flash şu.. (çantasından nokia'sını çıkarıp flash gösterme çabasında.)
i: hıı anladım tamam ya. flash bellekle karıştırdım ben.
e & i: ahahahhaha.
s: ?!?! ^+%&/?


www.frambuazbirmeyvedir.com


Bugün de İstanbul Pastanesi'nde de lise günlerimizi andık. Yazsam roman olur denir ya hani, aynen öyle bir dönemi hayatımın. Hatıralar sarmış dört bir yanımı modunda pasta yedik. Hey gidi günler hey.. Ama ve lakin frambuazlı pasta yiyemedik, hayal kırıklığı..

Şimdi film zamanı, başbaş.