aşk-ı memnu - veba


Aşk-ı Memnu da bitti hele şükür. Son iki bölümdür kafamı kaldıramadan izliyorum ne hikmetse. Final süper oldu şimdi, yiğidi öldür hakkını yeme demişler. Bi Bihter'e acıdım ya, annesinin yüzünden hayatı karardı. Behlül ölseydi daha mutlu olurdum. Kanal D niye son 10 dk'yı yeniden yayınlıyo anlamadım. Boşalttıkları evdeki Eyfel Kulesi posterini ben alabilirim aslında.

Yalnız tüm Türkiye, binlerce kişi Kanal D'ye kitlendik tek yürek tek nefes olup. Bir daha ne zaman böyle büyük bir sinerji oluşur bilmem.

En son Behlül'ün saç sakal niye koyu renkti çözemedim, sokaklara mı düşmüş, pislikten mi o haldeydi? Kınadaki o Behlül maskeleri neydi öyle, hangi yaratıcı bünyeden çıktı o fikir çok merak ediyorum. Hepsini geçtim en sonunda Firdevs hanım çarpıldı, Nihal şok geçirdi, Beşir öldü ev halkı yasta, Peyker ağlaya ağlaya helak oldu; bi Adnan duygu belirtisi göstermedi. Yaprak Dökümü'ndeki Ali Rıza Bey görsün de feyz alsın öyle her şeye kalp krizi geçirilmez.

Yazcak çok bir şeyim de yok, toplasan 10 bölüm izlememişimdir, bir son 2 bölümü baştan sonra izledim işte. Ama büyük bir sayfayı, hatta koskoca bir defteri kapattı Türk televizyonları.

Bir de hayırlısıyla Yaprak Dökümü bitse.. Diziden kitap yazılsa, 3 ciltten fazla tutardı, insaf edin az. Tabi bi de Kavak Yelleri.

Daha Behlül söylemeden, face'de "Ezgi kaçar." diyerek noktayı ben koydum.

Hiç yorum yok: