yeşilmiş vadiymiş, iyiymiş hoşmuş

Yazacak çok şey birikti, ama ne yazcaktım hatırlamıyorum tam olarak.

19 Mayıs'ta Yeşil Vadi'de piknik yaptık sonunda, biraz uzağında da olsa. Gayet güzel bir gündü. Dans ettik, zıpladık, şarkı söyledik, güldük, eğlendik, bol bol tıkındık. Akşama doğru Çilem'i ikna edip Kızılay'a indik. Olgunlara gittik, Çilem ve ben kendimizi kaybedip 5'er kitap aldık. Bir ara kitaplarımla ilgili bir şeyler de yazıcam. Sonra LCW'ye girdik, bu sefer de Çilem kendini kaybediyordu ki engelleyip çıkardık. Ne zamandır yolumuzu gözleyen Sobe'mize girdik oturduk. Güzel bir gündü kısacası.

Hazırlık resmen bitti. 21 Mayıs son gündü. Şimdi bizimkilerin 1 Haziran'da sınavı var. Benim kurs 27 Mayıs'ta bitiyor, yani bir kaç gün daha bekleyeceğim ve toptan gidicez.

Kendime Collins French-English & English-French sözlük aldım, büyükçe bir şey. 4 tane de Fransızca küçük hikaye kitabı ekledim yanına. Yazın bu işi geliştirmek lazım, başka yolu yok. Temmuz'da geldiğimde bir kaç kitap daha alırım. Victor Hugo - Les Misérables okuyacak seviyeye gelince bitmiştir bu iş. Tabi bir de arada Fransızca KPDS'den 80 alsa biri benim yerime, çok sevinirim.

Dost'a girip alt kata inince kendimi kaybediyorum ciddi ciddi. Sözlük aşığı bir insan haline geldim. Çeviri kitapları, sözlükler; o bölümün kendi kitaplığım olmasını istiyorum.

Dün de Kızılay'da küçük bir meydanda otururken Mustafa amca geldi yanımıza. Adam ne fena dolmuş, 1 saat konuştu bizle. Yozlaştık, cahiliz, tembeliz.. Saydı da saydı. İyi güzeldi de sonlara doğru iyice yorulmaya başladı başımız haliyle. Neyse ki tadında kestik, kalktık. Ya da kaçtık..?

Sınava son 3 gün.