Sıkıntıdan ölmek mümkünmüş.

It really is possible to be bored to death, scientists have found, after research showed those who live tedious lives are twice as likely to die young.


People who complain of “high levels” of boredom in their lives are at double the risk of dying from from heart disease or a stroke than those who find life entertaining, researchers at University College London found.

Gelsinler beni de test etsinler, araştırmalarına +1 örnek sağlasınlar. Sıkılma eylemini geçtim artık, bildiğim herhangi bir dilde yaşadığım durumu açıklayan bir fiil yok. Sona yaklaştıkça iyice dayanılmaz olmaya başlıyor. Seneye finallerde, vizelerde sıkıldıkça kendime bu ayları hatırlatıp daha bir sıkı sarılacağım sanırım okula ve yurt hayatına. Canım sıkılınca kantine gitmek, City'de tavla oynamak, Bam'da oturmak hatta sadece odada birkaç insanın olması bile ne büyük nimetmiş.

Fransızca bile çalışmaya başladım belki bir işe yarar diye. O da kar etmedi. Biri bana yapacak bir şeyler önerebilir mi Allah rızası için?

Felaket uykum var. Ama saat 3 falandı kalktığımda, sıkıntıdan uyuyasım geliyor sürekli. Bir yorgunluk oluyor üzerimde evde oturdukça. Durmadan yiyorum, midem de bozuldu. Cips, nutella, makarna, un helvası, meyve suyu 1 saat içinde mideme giren şeylerin bir bölümü sadece. Şu an feci bir mide bulantısı da var haliyle.