canımı "diş"ime taktım

 20lik dişlerimden birinden kurtulduuuuum. Dün gece beni kıvrandıran, ağrı kesici falan tanımayan terbiyesiz, bu akşam saat 9 sularında ağzımdan kovuldu.

Gün boyu ne yapsam ne etsem derken, sonunda dayanamadım ve kendi talebimle (evvet yanlış duymadınız kendi özgür irademle) Gazi'nin Acil Diş Polikliniği'ne gidip dişimi bırakıp geldim. Eser bey, sevgili dişçim, elleri dert görmesin; bu iyice kötü olmuş, zaten fonksiyonu yok atalım istersen, dedi. Karşı çıkacak hal mi kalmış bende, tamam dedim. Özellikle iğneyi görünce epey tırssam da acımadığını farkedince sorun yaşamadım pek.

Hatta uyuşukluk hissi hoşuma bile gitti, hala da uyuşuk geziyorum ortalarda, 1 saati yeni geçti daha dişim çekileli. Şimdi yaklaşık 1 saat daha yemek yemek yok, zaten 2 gün aç gez deseler hiç sorun değil, değer valla. Korkmaya değmezmiş onu öğrendim, dişçi korkumu da az biraz yenmiş oldum sanırım. O acıyı çekmektense bir 15-20 dk o koltukta oturup terlemeyi tercih ederim.

Narkozun etkisi yavaştan geçiyor, sanki ağrıyacak gibi. Ama çektirmesem de ağrıyacaktı, şimdi en azından bunun geçici olduğunu biliyorum.

Allahım nasıl bir yük kalktı üzerimden anlatamam.

Bir de bana inat mıdır nedir, gittim yan koltukta bir velet 6-7 yaşlarında. Düşmüş dişini kırmış, yanağını kesmiş falan. Ağzı kan içinde, gözlerinden yaşlar akıyo; dokunma bana canımı yakıyosun diye bağırıyo doktora. Zaten yeterince tırsmıyormuşum gibi.. Doktor da tam sana göre birini bulup getirmişiz yani dedi zaten.

Ordaki adam medico'dan sevk lazım falan deyince kafasını koparasım geldi; canım burnumda (dişimde daha doğrusu) oturuyorum orda, bi de sevk düşünürüm akşamın o saatinde.

Neyse, artık dişçilerin öcü olmadığını biliyorum. Bir ara toptan bir ağız kontrolü yaptırıla. Tabi Dünya Göz'e de gidicem bir ara, göz de önemli ağrı sızı yapmasa da..

Hiç yorum yok: