Bahar Şenliği // Candan Erçetin..

Bahar Şenliklerinin ilk gününü dün akşam bitirmiş bulunmaktayız. Biraz hasta olmam nedeniyle akşam gidebildiğim için okulumun amatör gruplarını pek dinleyemedim, önceki etkinlikleri de pek göremedim haliyle.

Stand açmış bir perküsyon ekibinin gösterileri çok güzeldi. Keşke tavla turnuvasına yetişebilseydim. Köpek eğitim merkezi standındaki (bahar şenliğine niye stand açtılar çözemedim tabi ama) köpek süper bişeydi, sevsinler diye kafasını uzatıyo falan.

Candan'dan önce Karmate çıktı. Karadeniz müziği yapıyorlar, ancak Marsis'ten sonra sönük bulduk biraz. Slowları da güzel çalıyorlar kabul ama ortama biraz hareket katmak güzel olurdu.

Candan gelmeden önce kızın biri üzerinde Efes Pilsen yazan beyaz bir tişört ve kot bir şort ile dans etti, kel alaka dedik ama milletin epeyce ilgisini çekti, özellikle kanındaki alkol oranı yüksek beyler kız gidince karalar bağladılar.

Ve tabi sonra Candan Erçetin. Beyaz parlak elbisesiyle salına salına çıkışı bile yetti; bahar geldiğinde mi ben böyle olurum, yoksa böyle olduğumda mı gelir bahar, eşliğinde konsere başladık. Her şarkıya binlerce kişi eşlin etti çığlık çığlığa. Seyirci ışıklarını açtırdı, "Çok güzelsiniz bi kendinizi görseniz.." dedi. Zaten konseri boyu "Sesiniz kısılacak, üşüdünüz mü" falan deyip durdu, o binlerce kişinin annesiymiş gibi. Hatta en son finallerde başarılar dileyip vakit ayırıp gittiğimiz için teşekkür etti. Asıl biz nasıl teşekkür edelim dün akşam için kendisine?

4 saat ayakta dikilmenin sonucu yorgunluktan yaşamla ölüm arasındaki ince çizgide akrobasi yaparak döndük geri. Yine de bi o kadar daha söylese dinlenirdi. O hali tavrı yetiyor zaten şarkı söylemese bile..

Daha sonra mahşer alanı dağılmaya başladı, akın akın araba kampüsten çıkış yaptı, onlarca ego özel servis, okul servisi tıklım tıklım gitti. Yine de ben ayrıldıktan sonra da epey bi kalabalık sürmüştür sanırım, çadır kuranlar falan da varmış.

Bu arada yazın kampa gitme kararı aldım, aldık. Birkaç plan var, tam olarak araştırınca ayrıntılı bir plan oluştururum.

Hiç yorum yok: