milyon tane konser öncesi hasta olma düşüncesi

Hacettepe Öğrenci Konseyi dur durak dinlemiyor efendim, zincirlerini kopardılar. Profestival ve bahar şenliğinin arasına şimdi bir de 5 Mayıs Teoman Konseri koydular. Gözüme iyice girdiler, geçenlerde de Ego Genel Müdürüyle görüşüp Beytepe Köprüsü'ne kadar 15 dk'da bir ring koydurmuşlardı zaten. Gelsin bakalım Teoman da. Bir de bahar şenliği programını açıklarlarsa çok mutlu olucam.

Durdum durdum hasta oldum, bu bana reva mı. Başımın sağ tarafı bağımsızlığını ilan etti, iç savaş yaşanıyo galiba. Ya da sinüzitim azdı sanırım. Başına bir "rino" almayı hak etti, her 6 ayda bir uğruyo ayağı iyice alıştı arkadaşın. Mevsim geçişlerinden bazen nefret ediyorum ciddi ciddi. Valla düşmanımın başına gelmesin, bedduasını bile edemem o derece rezil bir şey. Balon sinoplastiye karşı sevgi doluyum.

Perşembeye kadar tamamen iyileşmem gerekmekte, yarından tezi yok supradyn içmeye başlana. Hatta her formundan alıp üçer beşer içsem diyodum ki fazlası vücuttan atılıyormuş direk. Doping yapıcam bu gidişle.

Magnumun altın suyuna batırılmış dondurmasının da ayrı bir esprisi yok, sadece biraz eriyince kabuğu elinizi sarıya boyuyor. Ama tadı güzel, karamelli falan hoş bişi.

Bu aralar sürekli kampüse gidiyorum. Temiz hava, hele de güneş varsa kütüphane ve city arası bölge tadından yenmiyor. Yat uzan, hatta uyu o derece. Önümde cips kola falan, yanımda sohbet etcek birileri, Uykusuz'umu Penguen'imi alıp ağaça yaslanıp okumak kadar rahat çok az şey vardır heralde.

Gittikçe evim olarak benimsemeye başlıyorum kampüsü, çöp atanlara sinirlenmeye başladım falan. Pek normal değil sanırsam. Ama arkadaş ortamı, en azından insan yüzü görmek falan, kendime geliyorum mutlu oluyorum, hala yaşadığımı fark edip bi daha mutlu oluyorum. Ay lav hü.

23 nisan kutlu olsun !

Hiç yorum yok: