gün boyu gezmek, yemek, hayatın güzel olduğu anlar

Leman Kültür, AnkaMall, Kızılay işportacılar ve pazarlar.
Sabahtan akşama kadar tıkınmak ve ordan oraya gezmek eylemlerini art arda tekrar ettik.
1 litreden fazla dondurmayı 3 mideye sığdırmak kolay iş değil. Bir günde köfte, meyve suyu, kola, patates kızartması, hamburger, haşlanmış mısır, midye gibi bilumum besinleri de o midelere eklemek daha meşakatli. Ama azmin elinden hiçbir şeyin kurtulamayacağını görmüş olduk.

Her yanda bebek var, öyle böyle değil istila etmişler ortalığı. Çok da sevimliler veletler. Yaşlanıyorum galiba, ablalıktan öte teyze gibi hissetmeye başladım kendimi. 3-5 yıl sonra arkadaşlarımın bebekleri olunca tam teyze olucam iyi mi. Eyvah.

Opmar da sevilesi bir mekan, insanın üstüne gelmiyolar. İstediğin şeyi gösterip kenara çekiliyorlar, aferin. Leman garsonları örnek alsınlar, burunlarını azıcık kaf dağından aşağı indirsinler diyen bi  milyon kişi bulamam.

Kendime plastilin aldım, oyun hamuru bir nevi. Yıllardır elime bile almamışım, oysa küçükken en sevdiğim şeydi. Keşke bir kaç renk daha alsaymışım. Çaktırmadan D&R'da hamur kalıbına bastırdım kendi hamurumu, o an başka neye o kadar mutlu olabilirdim bilmiyorum. Çocuk muyum teyze mi oluyorum çok çelişkideyim.

Felaket yorucu ama çok da güzel bir gündü.

Çeviriyi bitirdim çok şükür, şimdi ufak tefek düzenlemelerle birlikte pc'ye geçirme kısmındayım. Aile yaşam döngüsü ve ikamet tercihiyle ilgili her haltı biliyorum artık.

Resimde gördüğünüz soru cümlesini görmemle dilime dolanması bir olduğu için Uğur Gürsoy'a saygılar.

Dağılabilirsiniz.

Hiç yorum yok: