festivalin ilk günü - deathstars hayran bıraktı

Galeyan'ı pek anlayamadan iniverdiler sahneden, ama ekibi beğendim, tekrar bekleriz efendim. Çok başlarda çıktılar, arada kaynadılar, üzüldüm.

U.P.O. sevilesi beğenilesi bir grup çıktı, takip etmek lazım.

Insistence cover söylediği sürece güzeldi. All I Ever Wanted hala dilime dolanmış vaziyette.

Geceye damgasını Deathstars vurdu. Adamlardaki sahne ne Katatonia'da ne de Sepultura'da vardı.

Sepultura hem headliner olmak istemedi, hem de hazırlıkları tamamlayamadıkları için geç çıktı. Bi de geç bitirdiler. Katatonia'dan önce 40 dk bi boşluk vardı, heba oldu. Üstelik konser boyu aynı şarkıyı başa sarıp söylemiş olduklarından şüpheleniyorum. Bir de ek bilgi, solist "fucking" dışında sıfat bilmiyor. Fucking good, you fucking bastards, fuck you fucking fuckers vs vs. Vasattı bence, garipsedim. Bir ara ellerini havada sallayıp, "Elleör, elleör" diye bağırması güzeldi, doğruya doğru.

Katatonia çok slow gitti, zaten çoğunu arkada oturarak izledim. Kısa sürdü zaten. Konsere birasını kaldırıp "Şerefeee" diyerek başladı. İyiydi yine de hakkını vermek lazım.

Tabi normal bir insan evladı olarak Kreator'a kalamadım, ölmek üzereydim sanırım. Ses mes kalmadı avaz avaz bağırmaktan. Ama neredeyse donlarına kadar soyunup millete tişörtlerini falan atmışlar, pena ve bagetle sınırlı kalmamışlar. Sahne önü vip bariyerini yıkıp geçen arkadaşlara da helal olsun demekten başka çare yok.

Konser alanı da gittikçe kalabalıklaştı, hele Deathstars ve sonrasında adım atacak yer yoktu. Pogoyu içindeki öküzü çıkartmak için kullanan, ortalarda böğürerek zıplayan arkadaşları ise eshefle kınıyoruz.

Mahallenin Muhtarları'ndaki Çaydanlık'tan gördüm. Adamın biri maymunu bezlemiş, omzunda tepesinde gezdiriyodu. Çok sevimli bişeydi ya.

Güneş yanığı bela olacak gibi görünüyor. Last Chance Harvey ve -yeniden- Click'i izledim.

Ezgi Su aklında kalanları an itibariyle kütüphaneden bildirdi.

Hiç yorum yok: