festivalin ikinci günü - direc-t nasıl bişeysin sen !


14.00 civarı konser alanına varış ve ardından;


Kül neydi çözemedim tam ben. İdare ederdi, sanırım.

Pin-up beni şaşırttı, süperdi. Bagetleri aaat, penanı aaat, ayakkabını aaat diye bağıran sorunlular da oldu tabi. Ama genel olarak çok hoştu, Şinanay gibi coverlar söylediler. Birkaç yabancı parça söylediler. Üretim Hatası ile bitirdiler ve gerçekten çok eğlendik, iyi de eşlik ettik.

TNK'nin solisti arada bi konuşmaya çalıştı ama, "Bizi seviyorsanız alkışlayın, beğenmiyorsanız yuhlayabilirsiniz de, önemli olan tutulmak değil eğlendirmek.. vs vs. Ne demek istediğimi toparlayıp anlatamadım yaa" falan dedi. Müzik ses falan iyiydi de bir türlü sahneyi hazırlayamadılar. "Kime Ne" coverlarını çok beğendim.

Direc-t'e öldüm bittim ya. Ne diyim ki ben bunlara daha. Bateristleri askerdeymiş, başkası vardı ama Bilge zaten yeter tek başına. Gitaristin üzerine falan atladı. Hopladı zıpladı, ordan oraya koştu durdu. Michael Jackson'dan falan söyledi birşeyler. Nasıl geçti o süre anlamadım bi türlü. Ama sonrasında ayaklarımı hissetmiyordum zıplamaktan.

Hayko'yu tam olarak izlemedim. Sahneye girişi, ışıklar falan çok iyiydi ama.

Jay Jay Johanson'ı içim yana yana kaçırdım; Emre Aydın'ı genel hayran kitlesine havale ettim, eve geldim dinlenmeye. Redbull'a rağmen eve gelmeye dermanım kalmamıştı, hala yorgunluktan ellerim titriyor.

Bu arada CardFinans'ın çekilişine katıldık, 50 vip bilet, 2 telefon, 1 mp3 çalar veriyorlardı. Bi arkadaşa bilet çıktı, diğer ödül çekilişlerini de beklemeye halim yoktu, katılmadık.

İnsanlı langırt oynamak istiyorum. Yarın.

Hava soğuk olursa diye bin türlü hırka polar aldım ama çok sıcak olursa diye şapka almak aklıma gelmedi hiç. Güneş yanığı lanet olası bir şey ! Toptan burun ve yanak çevrelerimiz renk değiştirdi. Çok pis yanıyo bi de.

Yılın ilk eriğini yedim. Eve gelirken Sıhhiye'den Kızılay'a yürüyemedim, o derece berbat haldeydim. Sağolsun metro.

Unutmadan, arada bir de Otomotiv Mühendisliği bölümünün Klasik Araba Sergisi'ne gitmeden olmazdı tabi. Eskilerden şekil a'da gördüğünüz arabaya bittim. Bir de yeni spor arabalar koymuşlardı; zaman yolculuğu yapar gibi bir eski modelini, bir en yeni modelini görmek. Ford Mustang'in son modeli, özellikle bugün gördüğüm mavilisi enfes bir şey.

Şimdilik bu kadar. Bu sefer Ezgi Su evden bildirdi.

Hiç yorum yok: