uzay korsanı olucam

Fark ettim ki öyle çok gelişmiş ve bilindik sözlükleri sevmiyorum. Lafmacun'la aram iyiydi kişi sayısı artınca uzaklaşmıştım epey, şimdi bizim sözlüğe yazıyorum, hem okulu da bilen insanlar olunca konular bildik tanıdık oluyor, ohh miss.. Çok fazla kişi de yok "biz bizeyiz".

Bir de Ogame oynamaya başladım. Ne zamandır böyle çok uğraştırmayacak online bir şey istiyordum. Bir sürü sömürgem olacak, süper casus bişey olucam ben. Madenler, filolar, laboratuvarlar. Uzay korsanı olucam. En birinci ben olucam. Oley.

Kayıp Gül'ü okumaya başladım onca öneri üzerine. Bakalım beğenecek miyim.

Fransızca çalışmam lazım. Hal hatır sorma, yaş öğrenme, isim sorma falan. Sıfatları, meslekleri, renkleri, sayıları, düzenli fiil çekimlerini falan öğrendik. İngilizce'ye de böyle başlamıştık hey gidi günler, çok değişik geliyor şimdi ya.

Fransız Kültür Merkezi cidden çok iyi, doğruya doğru. Dinleme ve konuşma konusunda da epey uğraşıyorlar. 19'unda da yemekli partimiz varmış, bizim hoca şarkı söylicekmiş falan. Merak ediyorum aslında, gitsem mi diye düşünmekteyim. Ama film gösterimi olacakmış, İngilizce alt yazı koymazsanız izleyemeyiz diye tepki verdik. Bakalım ne olacak.

Üstelik Bahçeli'de şube açıyorlarmış, hem de 7. caddede yer tutmuşlar. Seneye okuldan gidiş gelişim de tek vasıtayla olur, süper ötesi bir şey olur.

Bitti.

Hiç yorum yok: