those were the days my friend..

Cuma-Salı arası Zonguldak.. Geri dönmeseydim buraya.. Ya da direk yurda gitseydim ben. 4-4.30 saat yolculuktan sonra aceleyle eve, ordan da 3 saat kursa git derken başım çatlıyor şu an.. Penguen'imi ve Uykusuz'umu aldım, karnımı doyurup onları okucam.

American Pie izliyorum bu aralar. Yer yer mide bulantısı etkili ama fena değil. Sadece ve sadece Alyson Hannigan için bile izlerim zaten.

Bir sabıka kaydı belgesi için 5 tl vermek içime oturdu.

Bebekler çok güzeller, bir sürü resimlerini gördüm. Mama önlüğü aldım onlara. En kısa zamanda canlı canlı da görmek istiyorum.

Abim büro açıyor, umarım çok çok güzel işler yapar. Amin.

Bugün 16 Mart. Lise'yi, lise günlerini nasıl özledim anlatamam.. "Those were the days.." diyorum, başka da bişey demiyorum..

Bir daha ne zaman giderim acaba Zonguldak'a..


Geçimsizim bugünlerde 
Kimsesizim bu yerlerde 
Değersizim bu ellerde
Çaresizim doğduğum yerde.

Hiç yorum yok: