Alice In Wonderland // Büyülü Fener

Alice In Wonderland'ı 3D izledik bugün Büyülü Fener'de. Gözlüklere bayıldım, geri vermemek için epey yol yöntem düşündüm ama başarılı olamadım, sağlık olsun.

Aslında benim hatırladığım alice kitapları tam böyle bir şey değildi ama bu çok daha güzel olmuş. İdam sahnesi gibi şeyde kanım dondu, neyse ki şu kıl kedi iyi bir şey yapmış. O son sahne, ejderhanın kafasının bedeninden ayrılıp merdivenlerden yuvarlanması, herkesin sessizlik içinde izlemesi ve ardından tüm kırmızı askerlerin mızraklarını bırakmaları çok etkileyiciydi.

Anne hathaway'in film boyu ellerinin duruşu, hali tavrı harikaydı.

Helena Bonham Carter kötü rollerde gerçekten çok iyi. "Keklerimi kim çaldııı" ve "Beni öldürmeye çalıştııı" sahnelerine hayran kaldım. Ama belirtmeden geçemeyeceğim asıl olarak Harry Potter'daki Bellatrix Lastange rolü mükemmeldi, hatta Karanlık Lord'dan çok ondan tırsıyorum hala, delidir ne yapsa yeridir hesabı. O role kıyasla bu biraz sönük geldi gözüme.

Johnny Deep + Tim Burton = O değişik şapkalı karakterler. "Şapkacı" Charlie'nin Çikolata Fabrikası'ndan tanıdık bir görüntüydü. Şapka çıkarılacak bir karakterdi ama. "Bir kuzgun neden bir çalışma masasına benzer?" "K harfiyle başlayan nesneler üzerinde çalışıyorum bu aralar.."

Kısaca izlenilesi bir filmdi bence.

Sonra Bahçeli'ye Hobby'ye geçtik. Güzel bir gündü.

Ahh unutmadan.. Melih Gökçek'in ve tüm ailesinin kulakları epey çınlamıştır bugün, tüm toplu taşıma araçlarında epeyce anıldı. Ulaşım ücretleri yarıya indi diye seferleri azalttı. Yok zarar ediyormuş bilmem ne, neyse selam olsun benden kendisine.

Hiç yorum yok: