acemi sürücü on board

Hafta sonu ehliyet almak için yola çıkıyorum. Uzaklaşmaya çalıştıkça burada kalmama neden olacak bir şeyler çıkıyor ortaya. Şimdi bırakıp gitsem bir daha ne zaman ehliyet alma şansım olacak? Maddi külfeti de cabası.. Boş vakitte halletmek lazım.

Sıkıcam artık dişimi bir süre daha. Hem Fransızca kursunun A1-2'sini de tamamlarım bu vesileyle. İyi yönleri görmek lazım, yoksa sinir harbinden alnımın akıyla çıkamayacağım.

Yemekteyiz hayranı olmak üzereyim, katılsam mı diye düşünüyorum aslında; hazır evdeyken.. Ortalığı karıştırır, kavga falan ederim, stres atarım bi güzel. Hımm, bi düşünmek lazım.

Ve bir ayrıntı, Fransızca'yı gerçekten seviyorum. İspanyolca'ya giden bir adım diyordum ama bizzat kendisiyle de çok iyi anlaştık.

Mezun olmadan yapmak istediğim o kadar çok şey var ki.. Hepsini yapsam, hayatımdan geri kalıcam. Yapmasam içimde kalıcak. Bir de ben öyle oturup saatlerce çalışacak bir insan değilim be blog. Göreceğiz bakalım neler olacak.

Kampüsü çok feci özlüyorum, city'yi, kedileri, köpekleri, kütüphane'yi, özellikle akşamları kantin ortamını.. Gel tezkere gel tezkere bitsin bu çile..

Hiç yorum yok: