yurt yemekhane city kütüphane

Akşam yine kantin seansı vardı, FB-Bursaspor maçı izledik. FB'lileri deli eden bir maçtı. Takım 3-1 yenildi ama tur atlamış oldu.

Maçın ortalarına doğru FB-Bursaspor maçında GS'nin bir sarı kart aldığını iddia ederek güne damgayı ben vurdum. Bursaspor demek istemiştim allah allah.

Kütüphanede film izlemenin tadı bir başka. The Truman Show'u izledik.  Adam hayatı boyunca her yanı kameralarla dolu kurmaca bir adada yaşıyor, 24 saat canlı yayın yapılıyor tüm dünyaya, tüm arkadaşları, evlendiği insan bile kurmaca; ama kendisi bilmiyor bunları. Jim Carrey komedi dışında da iyi şeyler yapıyor. İlginç ve hoş bir filmdi.

Bu aralar patlayana kadar yiyorum, yemekhane ve City en sevdiğim yerler olmaya başladı.

Yarın Kentpark açılışı var, kendimizi oraya vuracağız.

Terk-i yurt eylememe de az kaldı, kızlar pazar günü geliyorlarmış ben de en geç salı giderim muhtemelen.

Hiç yorum yok: