yarı yıl tatilimsi bir 6 gün

6 günlük bir yarı yıl tatili yaşadım. ankara zonguldak zonguldak ankara diye özetleyebilirim sanırım.

ateş almaya mı gittim nedir, 6 günde geri döndüm. bir sürü şey vardı aklımda hiçbirini yapamadan geldim. ama yine de güzel bir 6 gündü. bi gün eski sınıf arkadaşlarımlaydım. bi kere ipeklere gittim, 3 bölüm House izledik. bir kere de ipeklen kızarmış dondurma yedik falan.

okuluma gidemedim. daha da kötüsü dersaneme gidemedim, herkesi çok özledim aslında çok da iyi gelirdi ama vakit olmadı işte.

akşamları bir sürü animasyon film izledim. alvin ve sincaplar favorim, yeşilli olanı çok sevdim, hit şarkıları da dilime dolandı;

"al şu topu sen de tut bana da bir hulahup çocuklar hep el ele haydi noel gelsene"
yakında danslarını da öğrenicem.

Hiç yorum yok: