kurs manyağı olmak üzereyim

Fransız Kültür Merkezi öğrencisiyim artık, salı günü 18.00'da başlıyorum. Bir de ehliyet kursu meselesi gündeme geldi, kolay mı 7 ay ne yaparsan yap kolay kolay bitmez. Hatta babam İngiliz Kültür'de speaking kursu falan da ister miyim diye sordu, henüz düşünme aşamasındayım.

İpek Ongun'un son kitabını okudum, itiraf ediyorum. Atatürk Özel sayısı gibi olmuş, başta da söylemiş zaten. Fena değildi ama Serra ağırlıklı bir şeyi tercih ederdim, bunu saymıyorum yine bekleriz :P

Yavaş yavaş yurttan çıkış için toparlanmam gerekiyor çünkü pazartesi gitcem, ama canım hiç bir daha valiz toplamak istemiyor, napcam bilmiyorum.

Yarın kütüphanede film izlicem, orası her nasılsa farklı bir huzur veriyor insana. Kimse kimseyle ilgilenmiyor, bir sessizlik falan.

Hiç yorum yok: