ilginç bir insanım, hı hı evet

Bitti, gitti. Gittim, daha doğrusu. Topladığım gibi eşyalarımı, dilekçelerimi de verip çıktım. Çok tuhaf bir duygu, ekime kadar yokum falan. Şimdiden özledim o ortamı, napıcam bilmiyorum. Millet ev arar, ben yurttan çıktığıma mutsuzum, insanoğlu ne değişik.

Dün de bir rüya gördüm evlere şenlik. Sözde bölüme geçmişim ve çok fazla dil öğrenmişim kısa bir sürede. Bildiğim dilleri de saydı ama hatırlamıyorum o kadar. Fransızca, İtalyanca, İspanyolca, Latince ve Çince şimdi hatırladıklarım, o derece yani. Hocalardan biri bu durumu ilginç bulup beynimi inceletmiş, tomografiler falan, elektrotlar taktırmışlar kafama, slaytlar hazırlamış. Beynimin sağ lobu büyükmüş falan, hatta sol lobun yerini bile işgal ediyormuş. Biz de basın toplantısındayız, adam açıklama yapıyor millete, kime neyse benim beynimden. Ne bilimsel ve ne salakça bir rüyadır yarabbim, bilinçaltım kafayı sıyırdı.

Yarın da kurs başlıyor bakalım.

Çok alakasız ruh halleri içindeyim bu aralar, ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

Hiç yorum yok: